پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در دیدار با استرالیا در ۸ آذر ۷۶ وقتی آن تماشاگر تور ما را پاره کرد بازی متوقف شد و به همین دلیل از فشار مسابقه خارج شدیم، این موضوع به نفع ما شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه دیدار خیرخواهانه به مناسبت گرامیداشت مرحوم ناصر حجازی، مظلومی، پاشایی و بهرامی در پاسخ به این سؤال که چه شد که در بازی با استرالیا در ۸ آذر ۷۶ توانستید به جام جهانی راه پیدا کنید،‌ اظهار داشت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که همه می‌گفتند همه چیز تمام شده است. آنها ۲ گل از ما جلو بودند و در زمین خود هم بازی می‌کردند.

وی ادامه داد:‌ بعد از اینکه آن تماشاگر به زمین آمد و تور دروازه ما را پاره کرد بازی متوقف شد و توانستیم نفس بگیریم و از فشار بیرون بیاییم. خوشبختانه همه بچه‌ها بعد از آن اتفاق توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا عابدزاده در حین بازی جوک می‌گفت یا خیر، گفت: عابدزاده به عنوان کاپیتان تیم همیشه روحیه‌اش را حفظ کرده بود و دائما در حال خندیدن بود و من هم به عنوان بازیکن ۲۰ ساله وقتی دیدم بزرگترها به این شکل هستند روحیه می‌گرفتم.

مهدوی‌کیا عنوان کرد: استرالیا قطعا بهتر از ما بود اما در فوتبال نباید هیچ گاه امیدتان را از دست بدهید. تا لحظه آخر باید تلاش کرد و هدف داشت. ما هم همین کار را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه صحبتی برای افراد پشت کنکور دارید، گفت: زندگی و درس هم مانند فوتبال است باید هدف داشته باشید و تلاش کنید تا موفق باشید.

بازیکن سابق تیم‌های بوخوم و هامبورگ آلمان در مورد اینکه خودش تا حالا کنکور داده یا نه،‌ گفت: من همیشه درسم خوب بود، اما آنقدر درگیر فوتبال بودم که در سال چهارم دبیرستان تنها ۱۵ روز سر کلاس رفتم تا سال دوم دبیرستان همیشه جزو سه شاگرد اول مدرسه بودم اما متاسفانه نتوانستم کنکور بدهم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )