درگیری لفظی گواردیولا با نایجل دی یانگ کاپیتان میلان

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
بایرن مونیخ در دیدار چهار جانبه آئودی موفق شد با سه گل میلان را شکست دهد تا در دیدار نهایی به مصاف رئال مادرید برود.

در این دیدار اتفاق نادری هم رخ داد و آن عصبانیت بیش از حد پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ بود که به سوژه همه رسانه ها تبدیل شد.

در نیمه نخست بازی نایجل دی یونگ، کاپیتان میلان خطای شدیدی را روی جوشوا کیمیش، بازیکن ۲۰ ساله و جدید بایرن انجام داد و باعث شد تا این بازیکن آسیب بیند و از بازی تعویض شود.

بعد از پایان نیمه نخست، گواردیولا که از حرکت دی یونگ بسیار خشمگین بود در تونل ورزشگاه به سمت او رفت و شروع به داد و فریاد کردن کرد تا خشم و اعتراض خود را نسبت به این حرکت بیان کند. ستاره هلندی میلان هم عصبانی شد و به طرف گواردیولا آمد اما بازیکنانی که در تونل ورزشگاه بودند دو طرف را آرام کردند.

گواردیولا مربی بسیار آرامی است و کمتر پیش آمده که چنین عصبانی شود اما به نظر می رسد که این مربی اسپانیایی بعد از ناکامی در سوپر جام آلمان زیر فشار زیادی قرار دارد و همین باعث شده است تا کنترل خود را از دست دهد و در شرایط سختی قرار گیرد.

سرمربی بایرن بعد از بازی در واکنش به حرکتی که در تونل ورزشگاه انجام داد، گفت: من واقعا برای کیمیش ناراحت هستم و ناراحتی خود را به دی یونگ هم انتقال دادم. کیمیش خرید جدید بایرن است و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به بازیکنی بزرگ تبدیل شود. او این شانس را داشت در دیدار فینال برابر رئال مادرید به میدان برود اما الان به احتمال زیاد برای مدت طولانی نمی‌تواند بازی کند.

← خبر مرتبط: کنایه میهایلویچ به گواردیولا
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )