کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لینک‌های ارسالی توسط کاربران فوتبالی‌ترین فرستاده می‌شوند و محتوای آنها الزاماً بیانگر دیدگاه مدیریت فوتبالی‌ترین نمی‌باشد. چنانچه لینکی را در تضاد با قوانین سایت می‌دانید، لطفاً به ما اطلاع دهید.
نظر به لزوم دفاع از عملکرد مثبت باشگاه استقلال ایران در جوامع بین‌المللی و باز کردن گفت‌وگوی رسانه‌ای برای تنویر افکار عمومی، در کمال احترام نسبت به دوستانی که سعی دارند به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، روابط عمومی باشگاه استقلال اعلام کرد: نظر به لزوم دفاع از عملکرد مثبت باشگاه استقلال ایران در جوامع بین‌المللی و باز کردن گفت‌وگوی رسانه‌ای برای تنویر افکار عمومی، در کمال احترام نسبت به دوستانی که سعی دارند تحرکات اخیر باشگاه استقلال و توفیقات این تیم مردمی را کوچک‌تر از آنچه واقعا وجود دارد نشان بدهند، چند نکته را روی سایت رسمی استقلال پیرامون دیدار استقلال و دیناموکیف اعلام می‌کنیم باشد که دوستان‌مان در رسانه‌ها با پردازش‌های مثبت بیشتر، هم مسئولان و هم مردم را مشتاق‌تر کنند تا همگی گرد پیشرفت‌ها در فوتبال حلقه زنیم و در کنار هم از آن لذت ببریم. نکته اول: همان‌طور که در عکس‌ها می‌بینید ترکیب بازیکنان از روی سایت رسمی دیناموکیف در دیدارهای دینامو- زنیت و دینامو- استقلال برگرفته شده! اولین نگاه به همه نشان می‌دهد که سایت رسمی این باشگاه دیدار با استقلال و زنیت روسیه، هر دو را مقابل دیناموکیف به ثبت رسانده است و نه دیدار با تیم جوانان، امید یا تیم دوم! نکته دوم: طبق سند سایت رسمی دینامو، آقای بلوخین در هر دو دیدار سرمربی است با این توضیح که در اروپا بسیار رایج است که در برخی دیدارهای تدارکاتی سرمربی از بالا بازی را نگاه می‌کند تا دریافت‌های چند وجهی پس از بازی و با تبادل اطلاعات با دیگر مربیان داشته باشند! نکته سوم: همان‌طور که مشاهده می‌کنید در لیست کامل هر دو بازی شش بازیکن مشترک برای دینامو وجود دارد که ۵ بازیکن آنها در غالب بازیکنان فیکس و ذخیره مقابل استقلال و زنیت به میدان رفته‌اند که در مقایسه ترکیب بازیکنان در دو بازی کاملا معلوم است. نکته چهارم: این نکته را فوتبالی‌ها بهتر متوجه می‌شوند و آن این است که در دیدارهای تدارکاتی تمام تیم‌های دنیا سعی می‌کنند بیشترین استفاده را از بازیکنان مختلف داشته باشند تا پیش از ورود به دیدارهای رسمی همه داشته‌های خود را آزمایش کرده باشند! این مهم شامل دیناموکیف هم بود، برای استقلال نیز ایضا! تا جایی که استقلال از حسین حسینی در درون دروازه استفاده کرد، فردین عابدینی، هافبک راست جوان خود را در قلب اروپا و مقابل دینامو به میدان فرستاد و حتی یک بازیکن تستی به نام لاوره را هم در میدان داشت! این عزیزان بازیکنان اصلی استقلال حداقل تا سال گذشته نبوده‌اند اما به میدان رفتند، کما اینکه دینامو هم چنین بازیکنانی را در ترکیب داشت تا این تیم و آن سرمربی هم از دیدار تدارکاتی‌اش بیشترین برداشت‌ها را داشته باشد پس آیا باید بنویسیم که تیم دوم استقلال، مقابل دینامو به میدان رفته است؟ از سوی دیگر اگر بخواهیم از لیگ و شروع دیدارهای دینامو هم نام ببریم باید منصفانه به این ماجرا نگاه کنیم چرا که تیم لیگ امسال استقلال هم نسبت به سال قبل تغییراتی داشته است که طبیعی است اما به منزله این نیست که استقلال تیم دوم یا اول بود، بلکه استقلال‌ چه در دیدار تدارکاتی‌اش و چه در لیگ‌ها استقلال ایران است و بس! به ویژه در یک دیدار بین‌المللی که به دلیل شعف ایرانی‌ها در قلب اروپا تحسین سفیر ایران را هم برمی‌انگیزد!
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.