کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

لینک‌های ارسالی توسط کاربران فوتبالی‌ترین فرستاده می‌شوند و محتوای آنها الزاماً بیانگر دیدگاه مدیریت فوتبالی‌ترین نمی‌باشد. چنانچه لینکی را در تضاد با قوانین سایت می‌دانید، لطفاً به ما اطلاع دهید.
قانون آنلاین- حذف استقلال و ناکامی در راهیابی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغازی بر حاشیه های جدید برای این تیم خواهد بود. امیر قلعه نویی در مصاحبه اخیرش به همه اعضای فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت متاسف است که فوتبال کشور به دست چنین افرادی افتاده است. او یک روز قبل هم به رییس کمیته انضباطی تاخت و گفت:« حسن زاده در حدی نیست که بخواهد من را ببخشد.» در حال حاضر فدراسیون نشینان به دلیل درگیری استقلال با مسابقات آسیایی سکوت اختیار کرده اند تا در صورت حذف این تیم به حاشیه سازی و مقدمه چینی برای حذف نماینده ایران متهم نشوند، اما قابل پیش بینی است که آنها هم بعد از پایان مسابقات آسیایی رودرروی قلعه نویی خواهند ایستاد. حسن زاده، رییس کمیته انضباطی در گفت و گو به خبرنگاران گفته اظهارات قلعه نویی درباره او بار حقوقی دارد و پرونده ای در این خصوص تشکیل خواهد داد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.