علت خنده های عادل موهای کاشته شده ناصحی بود

Disclaimer: This content is provided and hosted from a 3rd party server (YouTube.com). Footballitarin is not responsible for the content, its quality, and its accuracy. (DMCA Compliance)
شروع گفت و گوی ویژه عادل فردوسی پور با رضا ناصحی با خنده های بدون وقفه مجری برنامه نود آغاز شد. پس از سلام و علیک اولیه با این بازیکن، طبق روال شناسنامه فوتبالی رضا ناصحی پخش شد. تاریخ تولد، تیم هایی که تاکنون این بازیکن در آن عضویت داشته و البته عکسی قدیمی از او!

دوربین به استودیو برگشت و خنده های فردوسی پور قطع نمی شد. رضا ناصحی با فردوسی پور صحبت می کرد و عادل به این بازیکن یادآوری کرد که روی آنتن هستند.

مابقی ماجرا را رضا ناصحی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران توضیح می دهد: خب من به تازگی مو کاشته ام و عکس قدیمی من باعث شد عادل به یکباره چهره ای متفاوت ببیند. فکر می کنم خودش هم شوکه شد و البته من به او گفتم چرا این عکس را گذاشته اید؟

بازیکن چپ پای آلومینیوم هرمزگان صحبت هایش را اینگونه ادامه می دهد: این اتفاقات باعث خنده فردوسی پور شد و در طول برنامه بارها خواست که دلیل خنده هایش را بگوید. البته من نگذاشتم که بگوید من مو کاشته ام و از او ممنونم که نگفت. گرچه مساله خاصی نیست اما با دیدن آن عکس قدیمی خودم هم حسابی تعجب کردم. دلیل خنده های فردوسی پور همین بود و چون من می خواستم که نگوید، به نظر خنده هایش ادامه دارتر هم شد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.