تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های جام حذفی بدون تغییر زمانی و بدون حضور ملی پوشان به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۸ دی انجام شد که طبق قرعه کشی استقلال حریف مس رفسنجان در اولین دیدار جام حذفی شد. دو تیم باید ۲۰ بهمن ماه در کرمان به مصاف هم بروند.

مسوولان باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال درخواست کرده بودند به دلیل اردوی خارجی آبی‌های پایتخت این دیدار با یک روز تأخیر برگزار شود که سازمان لیگ این درخواست آبی پوشان را رد کرد. با این حساب استقلال باید ۲۰ بهمن ماه در کرمان با مس رفسنجان بازی کند.

امیرحسین روشنک مسوول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور در گفت‌وگو با مهر، در خصوص وضعیت برگزاری دیدار استقلال و مس رفسنجان اظهار داشت: زمان بازی دو تیم استقلال و مس رفسنجان در جام حذفی تغییر نخواهد کرد و دو تیم روز ۲۰ بهمن ماه باید این مسابقه را برگزاری کنند. تیم فوتبال استقلال تهران هرچند بازیکن ملی پوش دارد اما با توجه به آیین نامه سازمان لیگ باید به مصاف این تیم در کرمان برود.

وی افزود: آیین نامه لیگ صراحتاً مشخص کرده است که هر تیمی بیش از ۳ ملی پوش داشته باشد باید بازی آن تیم به تعویق بیافتد اما در حال حاضر تنها ۲ ملی پوش دارد و طبق آئین نامه باید بازی کند.

این در حالی است که اگر تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از ۲۰ بهمن ماه در یکی از دیدارهای مرحله حذفی شکست بخورد و به ایران باز گردد، استقلال می‌تواند از آنها در بازی مس رفسنجان استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.