کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شاگردان مریم آزمون در رده‌بندی جدید فیفا ۶ پله صعود کردند.

شاگردان مریم آزمون در رده‌بندی جدید فیفا ۶ پله صعود کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز (جمعه ۹ ژوئن، ۱۹ خرداد) به طور رسمی جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال زنان جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی زنان ایران با کسب ۱۴۰۹.۸۹ امتیاز و با صعودی ۶ پله‌ای در رده شصت‌ویکم جهان قرار گرفت. شاگردان مریم آزمون در این رده‌بندی بالاتر از تیم‌هایی همچون یونان، ترکیه و اروگوئه قرار دارند.

در قاره کهن تیم‌های استرالیا، ژاپن، چین، کره جنوبی و ویتنام به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم این رده‌‌بندی هستند و تیم ملی زنان کشورمان در قاره آسیا صاحب جایگاه دوازدهم است.

در رده‌بندی کلی هم تیم‌های آمریکا، آلمان، سوئد، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، کانادا، برزیل، هلند و استرالیا به ترتیب در رده‌های اول تا دهم ایستاده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.