بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی در حالی آغاز شد که استقلال در همان ثانیه‌های نخست به محوطه جریمه سرخپوشان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

قضاوت این مسابقه که نزدیک به ۵۰ هزار هوادار از نزدیک آن را تماشا می‌کنند، بر عهده اشکان خورشیدی است.

ترکیب استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس در این بازی با علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل کثیر بازی می‌کند.

ترکیب استقلال هم به این ترتیب است:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و محمد محبی.

حمله استقلال در ثانیه هشت

* استقلال در همان شروع بازی و در ثانیه ۸ توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس رساند ولی علیرضا بیرانوند توپ را قبل از رسیدن به مهاجم استقلال مهار کرد.

* در دقیقه ۵، جعفر سلمانی مدافع استقلال روی سعید صادقی در نزدیکی‌های محوطه جریمه مرتکب خطا شد. با سوت اشکان خورشیدی، بازیکنان استقلال به سمت داور رفته و بابت این تصمیم به او معترض شدند. این ضربه البته ثمری برای پرسپولیسی‌ها نداشت.

* پیمان یوسفی گزارشگر دربی ۱۰۱ در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به خورشیدی گفت: «بیایید دعای عاقبت به خیری برای اشکان خورشیدی داشته باشیم»!

* در دقیقه ۱۰، پاس در عرض صالح حردانی در محوطه جریمه پرسپولیس قبل از آنکه به ارسلان مطهری برسد، توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد.

* در دقیقه ۱۲ اشکان خورشیدی به یکی از دستیاران ساپینتو کارت زرد نشان داد.

گزارش بازی در این خبر کامل می شود…

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.