سرمربی تیم فوتبال آرسنال به شکست شاگردانش مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال به شکست شاگردانش مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در پی شکست سنگین ۴ بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل میهمان خود منچسترسیتی در هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس که به نوعی شانس قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها را کاهش داد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: ما توسط تیمی بهتر شکست خوردیم. آنها در این دیدار استثنایی بودند و زمانی که این‌چنین بازی می‌کنند، رسیدن به سطح آنها بسیار دشوار است و ما نتوانستیم به آن سطح نزدیک شویم. ما در این دیدار تنبیه شدیم و حتی می‌توانستیم تاوان بیشتری را بدهیم. با این حال تسلیم نمی‌شویم. هنوز پنج بازی دیگر در این لیگ باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال همچنین در مواجهه با این پرسش که «با توجه به این شکست، آیا چنین احساسی دارید که برای زنده نگه داشتن امیدهای‌تان برای قهرمانی، باید در پنج بازی باقیمانده به پیروزی برسید؟»، اظهار داشت: نمی‌دانم چه چیزی لازم است، اما به طور حتم باید بازیکنان را از زمین بلند کنیم چون در این دیدار رنج کشیدند و هضم این شکست سخت بود. باید فردا در آنها دوباره ایجاد انگیزه کرد و هر کاری که تاکنون انجام داده‌ایم را دوباره به خوبی انجام دهیم تا در بازی بعدی پیروز شویم. اینجاست که باید کارمان را از نو شروع کنیم.

آرسنال با قبول این شکست همچنان با ۷۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و منچسترسیتی ۷۳ امتیازی که دو بازی کمتر انجام داده را پشت‌سر خود می‌بیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.