کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آینده سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران تصمیم گیری می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران با پذیرش شکست یک بر صفر مقابل عراق در یک چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا از صعود به جام جهانی جوانان باز ماند تا صمد مرفاوی نتواند یکی از مهم‌ترین اهداف فدراسیون فوتبال را برآورده کند.

کمیته جوانان فدراسیون فوتبال پس از طی کردن دو سال فشرده در استعدادیابی و انتخاب برترین بازیکنان زیر ۲۰ سال دنبال کسب سهمیه جام جهانی در ۲۰۲۳ بود اما عملکرد کادر فنی جوانان ایران مانع از تحقق این امر شد تا حالا ماندk یا رفتن صمد مرفاوی به تصمیم هیأت رئیسه فدراسیون باز گردد.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل فشردگی برنامه‌های سایر تیم‌ها نظیر نوجوانان و بزرگسالان تصمیم دارد جلسه سرنوشت ساز در خصوص سرمربی جوانان را تا اوایل اردیبهشت ماه با نظر مستقیم کمیته جوانان برگزار کند تا تکلیف مرفاوی مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.