کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پیشین اسپارتاک مسکو واکنش مثبتی به دیدار تیم‌های ملی روسیه و ایران نشان داد.

سرمربی پیشین اسپارتاک مسکو واکنش مثبتی به دیدار تیم‌های ملی روسیه و ایران نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت روسیه؛ آندره چرنیشوف گفت: این خیلی خوب است، تیم ملی ایران حریف قدرتمندی است. تیمی که در سال های اخیر مدام در مسابقات جهانی حضور داشته است. آنها نخستین تیمی بودند که از آسیا بلیت جام جهانی ۲۰۲۲ را گرفتند، بازیکنان ایران در بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی بازی می‌کنند. ایران یک حریف جدی برای روسیه است و دیدار تدارکاتی خوبی خواهد بود.

سرمربی پیشین اسپارتاک مسکو افزود: به علاوه ما منتظر بازی در تهران هستیم، زیرا همیشه سکوهای ورزشگاه پُر از تماشاگر است. خیلی خوشحالم که توانستیم با چنین حریفی به توافق برسیم. مدت زیادی است که تیم ملی فوتبال روسیه با حریف جدی مواجه نشده است. لازم است که قوی‌ترین تیم را تشکیل دهیم تا کسانی را که در بالاترین سطح بازی می‌کنند به تیم ملی فرا بخوانیم. همچنین فراموش نکنید زنیت در ایران برابر سپاهان شکست خورد و این نشان دهنده قدرت فوتبال این کشور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.