کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هواداران منچستریونایتد در بازی شب گذشته تیمشان و منچسترسیتی به تمسخر کالوین فیلیپس هافبک حریف پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منچستریونایتد بازی باخته مقابل منچسترسیتی را با یک پیروزی شیرین عوض کرد. هواداران منچستریونایتد در جریان بازی علاوه بر این که تیم خودشان را تشویق کردند، روی اعصاب بازیکنان حریف راه یافتند. به طور مثال هواداران منچستریونایتد در جریان بازی و در حالی که کالوین فیلیپس در کنار زمین داشت خودش را گرم می کرد، به تمسخر هافبک منچسترسیتی پرداختند و انتقادهای گواردیولا به اضافه وزن این بازیکن را سوژه تمسخر خود قرار دادند.

پپ گواردیولا در پایان جام جهانی در مقابل خبرنگاران از اضافه وزن کالوین انتقاد کرده بود. فیلیپس در اردوی تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر حضور داشت هر چند که در این فصل در سیتی دقایق زیادی نداشته و نتوانسته انتظاراتی که پس از انتقالش از لیدز به آبی پوشان منچستر ایجاد شده را برآورده سازد.

فیلیپس به خاطر عدم آمادگی بدنی از لیست اولین بازیهای منچسترسیتی بعد از جام جهانی خط خورده بود. گواردیولا در این باره گفته بود:"کالوین مصدوم نیست بلکه اضافه وزن دارد. دلیلش را نمی دانم. او شرایط مناسبی برای تمرین و بازی ندارد."

کالوین در تابستان گذشته با ۴۲ میلیون پوند از لیدز به منچسترسیتی ملحق شد. هواداران لیدز نیز در بازگشت فیلیپس با پیراهن سیتی به ورزشگاهشان با شوخی خطاب به او شعار داده بودند:"برای بازی کردن در لیدز خیلی چاق هستی!"

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.