سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل میزبان دسته چهارمی‌ خود در جام حذفی اسپانیا ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل میزبان دسته چهارمی‌ خود در جام حذفی اسپانیا ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شدند در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپادل‌ری) در خانه تیم دسته چهارمی کاسرنو با نتیجه یک بر صفر به برتری برسند و راهی دور بعد رقابت‌ها شوند، پس از این بازی با تمجید از زننده تنها گل تیمش گفت: رودریگو یک لحظه درخشش را به ارمغان آورد. بازی سختی بود اما تیم کارش را انجام داد و من از عملکرد تیم راضی هستم.

وی افزود: تحت‌تاثیر عملکرد ادن اِزار قرار گرفتم. ارزیابی عملکرد بازیکنان سخت است چون بازی کردن در این شرایط غیرممکن بود. بازی بیشتر مبتنی بر ارسال توپ‌های بلند بود، به همین خاطر بازیکنان قد کوتاه‌تر مانند اِزار و رودریگو با مشکل مواجه شدند. اِزار اما در مدتی که در زمین حضور داشت عملکرد خوبی ارائه داد و آنچه از او خواسته شد را انجام داد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه اظهار داشت: هرگز در این بازی احساس نکردم که در خطر هستیم. کیفیت فردی بازیکنان فدای زمینی شد که نمی‌توانستیم توپ را در آن به خوبی پاس دهیم. به همین دلیل استفاده از توپ‌های بلند را بیشتر در دستور کار قرار دادیم و توانستیم خود را با این شیوه بازی وفق دهیم. عملکردمان از ابتدا تا انتها را دوست داشتم. ما می‌دانستیم که در چنین جوی با آن روبه‌رو خواهیم شد. ما در خط دفاعی هیچ ریسکی نکردیم و برای دومین بازی متوالی دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم.

آنچلوتی در پایان خاطرنشان کرد: کاسرنو واقعاً خوب بازی کرد، آنها فضاها را به روی ما بستند و در زمین به ما فشار آوردند. ما به اندازه کافی توپ را در اختیار نداشتیم و عملکرد معمولی خود را نتوانستیم ارائه دهیم، اما پرتلاش بودیم. تیم ما این کیفیت را دارد که در هر تورنمنتی که در آن حضور دارد، برای قهرمانی رقابت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.