کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه تراکتور از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، «ایوب بهتاج» با ارسال نامه‌ای به مالک و هیئت مدیره باشگاه از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه تراکتور استعفا داد.

در همین راستا هیئت مدیره باشگاه تراکتور در جلسه ماهانه امروز - دوشنبه ۱۲ دی- که در دفتر تهران منعقد شد، علاوه بر مصوبات مرتبط با باشگاه، ضرورت تقویت تیم در نیم فصل و پیرو استعفای آقای ایوب بهتاج از سمت سرپرستی باشگاه با تشکر از زحمات و تلاش‌های ایشان طی مدت سرپرستی، هوشنگ نصیرزاده را به‌عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه انتخاب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.