سرمربی لیورپول پس از حذف تیمش از جام اتحادیه انگلیس توسط منچسترسیتی، بابت عدم استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی در این رقابت‌ها انتقاد کرد.

سرمربی لیورپول پس از حذف تیمش از جام اتحادیه انگلیس توسط منچسترسیتی، بابت عدم استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی در این رقابت‌ها انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب منچسترسیتی و از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: ما با ترکیبی بازی کردیم که مدت زیادی بود با آن بازی نکرده بودیم و در آخرین لحظه مجبور شدیم، ترکیب‌مان را تغییر دهیم. شما هم می‌توانستید ببینید که ما به زمان نیاز داشتیم تا سازگار شویم.

وی افزود: در ۱۵ دقیقه ابتدایی واقعاً مشکلاتی داشتیم و این کمی اعتمادبه‌نفس ما را از بین برد. گل‌هایی که در این بازی دریافت کردیم، می‌توانستیم مانع‌شان شویم. ما در مقاطعی از این دیدار خوب بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. این نتیجه‌ای است که حالا باید با آن کنار بیاییم. این یک بازی با شدت بالا از هر دو تیم بود که طبیعی بود چنین بازی از هر دو طرف ببینیم.

سرمربی آلمانی لیورپول صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما یک بازی خوب انجام دادیم، اما به اندازه کافی خوب نبودیم که بتوانیم من‌سیتی را شکست دهیم. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم تیم را براساس آنها بسازیم و این کاری است که انجامش خواهیم داد.

کلوپ همچنین با انتقاد از عدم استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) در مسابقات جام اتحادیه انگلیس خاطرنشان کرد: گل هالند در آغاز بازی آفساید بود. ما در اینجا VAR داریم و داوران به استفاده از این فناوری عادت کرده‌اند، پس چرا نباید از آن استفاده کنیم؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.