هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای بود با اینکه احساس می‌کنم بازی خوبی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سروش رفیعی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۹ پایتخت گفت: ممنون از شما خبرنگاران که در این هوای سرد با حضورتان حمایت می‌کنید. حداقل دل خوشی ما در این روزها این است که شما از نزدیک بازی را می‌بینید.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به تیم قابل احترام استقلال هم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. شکل بازی ما خیلی بهتر بود اما نتوانستیم گل دوم را بزنیم و سوار بازی شویم.

او ادامه داد: با این حال استقلال در نیمه دوم بهتر بازی را شروع کرد اما بعد از گل دوم که خوردیم شخصیت خوب تیمی خودمان را نشان دادیم وقتی دو بر یک عقب می‌افتیم می‌توانیم به بازی برگردیم. بعد از گل دوم هم می‌توانستیم گل سوم را بزنیم اما در نهایت فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای بود با اینکه احساس می‌کنم بازی خوبی انجام دهیم.

رفیعی درباره عدم حضور در ترکیب پرسپولیس و اینکه آیا به خاطر مسائل فنی نیمکت نشین بود گفت: قطعاً فنی است. ما خدا را شکر در داخل تیم خوب است اما با توجه به خاطر سرما خوردگی که چند روز اخیر داشتم شرایط بدنی خوبی نداشتم اما همانطور که ۱۰ هفته قبل با نظر آقای گل محمدی بازی کردم امروز هم با تصمیم او در ترکیب نبودم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: شاید مهم‌ترین بخش از حرف‌هایم نبودن هواداران است. چند روز پیش جام جهانی را دیدیم و همه می‌دانند در تمام دنیا فوتبال چه کارهایی که می‌تواند بکند. فوتبال می‌تواند شرایط مردم و احساس آنها به زندگی را عوض کند.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: دیشب هم حرف‌های کوچکی از صحبت‌های آقای تاج را می‌شنیدم. به عنوان یک هوادار فوتبال باید بگویم اگر قرار است شرایط ما بهتر شود و تیم ملی در سال آینده در جام ملت‌های ۲۰۲۳ شرایط خوبی داشته باشد باید بگویم همه چیز از لیگ شروع می‌شود. ما همچنان زمین تمرین نداریم. در تهران که پایتخت است یک چمن تمرینی مناسب هم نیست. برای پیشرفت فوتبال و شادی مردم باید کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.