برخی هواداران پرتغال، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را عامل اصلی حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌دانند.

برخی هواداران پرتغال، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را عامل اصلی حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌دانند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجراجویی تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی شنبه شب با شکست یک بر صفر مقابل مراکش پایان یافت که برخی فرناندو سانتوس سرمربی ۶۸ ساله این تیم را عامل اصلی حذف سلسائوی اروپا از این رقابت‌ها می‌دانند و او را بابت نیمکت‌نشین کردن کریستیانو رونالدو در دو بازی آخر پرتغال در این جام (بازی مقابل تیم‌های سوئیس و مراکش) سرزنش کردند.

روزنامه پرتغالی «A Bola» در پی حذف تیم ملی فوتبال پرتغال از بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی نظرسنجی انجام داد و از هواداران پرتغالی و مخاطبان خود خواست تا نظرشان را درباره عامل اصلی این ناکامی تیم ملی پرتغال بگویند. در پایان مشخص شد که ۵۲ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، سانتوس را عامل اصلی این ناکامی تیم‌شان دانسته‌ و او را سرزنش کردند.

لوئیز فیگو اسطوره فوتبال پرتغال پس از حذف پرتغال از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از جمله افرادی بود که به سانتوس حمله کرد و گفته بود: «با نیمکت‌نشین کردن کریستیانو رونالدو نمی‌توان قهرمان جام جهانی شد. برد مقابل سوئیس؟ بردی عالی بود، اما آیا می‌توان این کار را در هر بازی انجام داد؟ خیر! نیمکت‌نشینی کریس اشتباه بود، مسئول این شکست مدیریت و سرمربی تیم است».

په‌په مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال هم پس از حذف پرتغال از جام جهانی در حمایت از هم‌تیمی خود گفته بود: «کریستیانو رونالدو پرچم ماست. او به تمام نقاط جهان رسیده و هر باری که به تیم ملی فراخوانده شده، به تیم کمک کرد، بنابراین باید از او تشکر کنیم».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.