کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

جام جهانی قطر - هافبک تیم ملی آمریکا به غلبه بر ایران واکنش نشان داد.

جام جهانی قطر - هافبک تیم ملی آمریکا به غلبه بر ایران واکنش نشان داد. جام جهانی قطر - به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آمریکا سه‌شنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات صعود کرد و در این مرحله به مصاف هلند خواهد رفت.

وستون مک‌کنی وینگر تیم ملی آمریکا پس از این مسابقه، در گفت‌وگو با «فاکس اسپورت» اظهار داشت: گروه بازیکنان ما واقعاً صمیمی است. این فشار را دوست داشته و سبک بازی خودمان را داریم.

وی درباره مصدومیت کریستین پولیشیچ در صحنه گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد: از او خیلی تشکر می کنیم که خودش را در آن شرایط جلو انداخت. با این حال ما ۲۵ بازیکن دیگر داریم که چنین کاری خواهند کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )