سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، بعد از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در مورد تیم فوتبال امید کشورمان تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، بعد از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در مورد تیم فوتبال امید کشورمان تصمیم‌گیری خواهد شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داوود پرهیزکاری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل نیکاراگوئه اظهار داشت: یک بازی تدارکاتی خیلی خوب قبل از حضور تیم ملی در قطر بود و فکر می‌کنم یک محک جدی برای بازیکنان شاغل در لیگ بود. دست مربیان هم باز بود تا اگر بازیکنی از لیگ مستحق حضور در تیم ملی بود، انتخاب شود.

وی در واکنش به مصدومیت امید ابراهیمی خاطر نشان کرد: متأسفانه بازی‌های تدارکاتی تنها ایرادش همین است که در آستانه مسابقات جام جهانی چنین اتفاقی می‌افتد و امیدوارم مصدومیت ابراهیمی جدی نباشد و چنانچه او در لیست نهایی سرمربی تیم ملی بود، بتواند در جام جهانی بازی کند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره نامه فیفا و درخواست توضیح از فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات بازی ایران - لبنان در مشهد خاطر نشان کرد: یکسری سؤال‌ها پرسیده بودند، جواب‌هایی هم گرفتند و بازخوردی هم نداشته که ببینیم به چه صورت بوده است.

پرهیزکاری در پاسخ به این سؤال که «آیا قرار است پرداختی به ویلموتس وجود داشته باشد؟‌»، گفت: قطعاً یکسری فرایند حقوقی در این خصوص وجود دارد و اگر بحث پرداخت نهایی شود حتماً اقدام می‌شود.

وی راجع به برگزاری جلسه با شستا تصریح کرد: درباره این موضوع بخش حقوقی فدراسیون فوتبال در حال پیگیری بوده و هنوز گزارش نهایی آن نیامده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که دلیل سفر امروز مهدی تاج به قطر چه بوده است، عنوان کرد: یک جلسه‌ای درباره یکسری موضوعات پیرامون جام جهانی بوده که از رئیس فدراسیون دعوت کردند. سفر آقای تاج یک روزه بوده است و ایشان امشب هم برمی‌گردد.

پرهیزکاری در مورد اینکه مهدی تاج در زمان برگزاری دیدار سوپرجام در واکنش طرح سؤالی راجع به زمان انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید گفته بود الان بحثی درباره تیم فوتبال امید نداریم، اما به یکباره می‌بینیم برای تیم امید سرپرست انتخاب شده است، گفت: ای کاش این سؤال را از رئیس فدراسیون فوتبال می‌پرسیدید. اینکه تیم امید اهمیت ندارد مطمئناً اینطور نیست، ولی با توجه به اینکه فرصت کمی است که گروه جدید به فدراسیون آمدند، اولویت آنها حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی است و بعد از جام جهانی حتماً درباره تیم امید هم تصمیم‌گیری خواهد شد. درباره انتخاب سرپرست تیم امید هم از رئیس فدراسیون باید سؤال کنید. از من در این مورد کسی نظری نخواسته است.

وی در پاسخ به این پرسش که «مشخص است چه تعداد از عوامل فدراسیون فوتبال به قطر می‌روند؟»، خاطر نشان کرد: تعداد خیلی کمی از فدراسیون به قطر می‌روند. من خودم هم مشخص نیست که به قطر می‌روم یا خیر. اگر کارهای اینجا انجام شود، شاید به قطر بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.