هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی دیدار مقابل پرسپولیس را بهترین فرصت برای دفاع از اعتبار این تیم دانست.

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی دیدار مقابل پرسپولیس را بهترین فرصت برای دفاع از اعتبار این تیم دانست. محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: خوشبختانه بچه‌ها برای این بازی انگیزه دارند. ما در بازی گذشته هم به بی‌تجربگی خودمان باختیم و می‌توانستیم حتی هوادار را شکست بدهیم. متأسفانه از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم، استفاده نکردیم، ولی امیدوارم که در بازی با پرسپولیس عملکردی داشته باشیم که در شأن نام ملوان باشد.

وی در مورد ناراحتی و نگرانی هواداران ملوان بابت قعرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطر نشان کرد: به هر حال آنها حق دارند که ناراحت باشند، ولی معمولاً وقتی یک تیم تازه به لیگ برتر می‌آید در همان سال اول با شرایط نسبتاً سختی مواجه می‌شود. ملوان هم چنین وضعیتی دارد و ما باید امسال سختی بکشیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی این تیم برابر پرسپولیس در هفته دهم اظهار داشت: پرسپولیس در این چند سال قدرت اول فوتبال ایران بوده است و در حال حاضر شرایط خوبی دارد. اینکه در این بازی نتیجه بگیریم بستگی به تلاش و عملکرد خودمان دارد. ما باید از نام و اعتبار ملوان در این بازی دفاع کنیم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.