کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اگر دو برد در لیگ امسال می‌آوردند اینقدر از سبک بازی شاگردان تارتار انتقاد نمی‌شد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اگر دو برد در لیگ امسال می‌آوردند اینقدر از سبک بازی شاگردان تارتار انتقاد نمی‌شد. حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر استقلال گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و برای هر دو نیمه برنامه داشتیم، چند موقعیت خوب هم به دست آوردیم که استفاده نکردیم. متأسفانه فوتبال روی خوب خودش را به ما نشان نداد و روی یک گل به خودی شکست خوردیم. کمترین حق ما در این بازی مساوی بود، اما شکست خوردیم و زحمات‌مان به نتیجه نرسید.

وی در مورد اشتباه محمد قریشی زوج خودش در خط دفاعی ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند. اگر می‌بازیم یا می‌بریم همه در آن نقش داریم و نباید وقتی شکست می‌خوریم دنبال مقصر باشیم. همه ما حامی قریشی هستیم و تلاش می‌کنیم تا این باخت را جبران کنیم، آنهم با بهترین نتایج.

نورمحمدی در واکنش به انتقادهایی که از سبک بازی ذوب‌آهن صورت گرفته است، تصریح کرد: هر تیمی براساس داشته‌هایش، تاکتیک موردنظر خود را انتخاب می‌کند. در فوتبال گل نخوردن موضوع مهمی است و حتی فرهاد مجیدی که سال گذشته استقلال را قهرمان کرد، در مصاحبه‌هایش مدام روی این موضوع تأکید داشت.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان اظهار داشت: تیم ما از لحاظ دفاعی شرایط خوبی دارد، ولی این را در نظر بگیرید که بدشانسی هم آورده‌ایم. در بازی با تراکتور مدافع ما به دلیل مصدومیت بیرون رفت و بازی برده را با مساوی عوض کردیم. در بازی با نساجی گل سالم ما مردود اعلام شد و در بازی با استقلال که گل به خودی زدیم و فرصت جبران نداشتیم. اگر در این بازی‌ها بدشانس نبوده و دو برد به دست آورده بودیم، اینقدر از سبک بازی ذوب‌آهن انتقاد نمی‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.