کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

استقلال در صورت کسب پیروزی با دو گل اختلاف برابر تیمی که بیشترین تساوی را در لیگ بیست‌ویکم کسب کرده، صدر جدول را از پرسپولیس پس می‌گیرد.

استقلال در صورت کسب پیروزی با دو گل اختلاف برابر تیمی که بیشترین تساوی را در لیگ بیست‌ویکم کسب کرده، صدر جدول را از پرسپولیس پس می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد. استقلال فرصت صعود به صدر جدول را دارد و در صورتی که ذوب‌آهن را با دو اختلاف شکست دهد، جای پرسپولیس را در صدر می‌گیرد.

نگاهی به دیدارهای باقیمانده هفته نهم لیگ برتر می‌اندازیم:

تراکتور تبریز - نفت مسجدسلیمان

تیم قربان بردیف که لیگ را با دو شکست و دو تساوی آغاز کرده بود، پیروزی‌های ارزشمندی برابر آلومینیوم، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس به دست آورد و تا جایگاه پنجم جدول هم بالا آمد. شکست هفته گذشته در رفسنجان اما ترمز تراکتور را کشید. تراکتوری‌ها که این هفته می‌توانند از کاوه رضایی هم بهره ببرند، برابر رقیبی به میدان می‌روند که شرایط خوبی را سپری نمی‌کند.

شکست سنگین برابر نساجی و گل‌گهر که دروازه نفتی‌‌ها در آنها مجموعاً ۹ بار باز شد، دعوای معاون فرهنگی باشگاه با مهاجری، درگیری‌های درون تیم بر سر بازوبند کاپیتانی و خروج پیمان میری و امیرحسین کریمی از لیست تیم به دلایل انضباطی، چالش‌هایی بود که نفت MIS در این هفته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد و ممکن است تأثیر خود را بر بازی نماینده استان خوزستان بگذارد.

ذوب‌آهن اصفهان - استقلال

گاندوها یکی از دو تیم شکست‌ناپذیر لیگ امسال به شمار می‌روند. با این حال تساوی‌های خسته‌کننده ذوب‌آهن، نتیجه‌ای بهتر از کسب ۱۰ امتیاز و تصاحب رتبه نهم نداشته است. مهدی تارتار هفته گذشته از مردود شدن گل تیمش در دیدار با نساجی انتقاد و ابراز امیدواری کرد که اعتراض استقلالی‌ها به داوری دیدار با فولاد بر این مسابقه تأثیز نداشته باشد.

استقلال هم هفته پیش در دیداری پُرحاشیه دو امتیاز مقابل فولاد از دست داد. مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته برابر ذوب‌آهن هم ریکاردو ساپینتو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و برای بازگشت به صدر جدول، باید با دو گل اختلاف پیروز شود. آبی‌ها که اکنون سپاهان را هم بالای سر خود می‌بینند، برای سبقت از این تیم چاره‌ای جز غلبه بر ذوب‌آهن ندارند؛ ذوب‌آهنی که با ۷ تساوی از ۸ مسابقه به نوعی سلطان تساوی لیگ در فصل بیست‌ویکم است.

آلومینیوم اراک - مس کرمان

آخرین تقابل رسمی دو تیم به ۱۸ مرداد ۹۹ در لیگ یک بازمی‌گردد که مس کرمان با پیروزی راهی لیگ برتر می‌شد، اما آلومینیوم سه امتیاز بازی را در اراک حفظ کرد و یک هفته بعد به‌خاطر یک گل زده بیشتر، به‌جای مس به لیگ برتر صعود کرد.

هر دو تیم در هفته‌های اخیر وضعیت مشابهی دارند و از شرایط آرمانی خود دور هستند. مس کرمان در شش هفته گذشته تنها سه امتیاز به دست آورده و در صورت ادامه این روند، یکی از نامزدهای اصلی سقوط خواهد بود. آلومینیوم هم که تغییرات فراوانی را در تیم خود دیده، فاصله زیادی با فینالیست جام حذفی دارد و تاکنون نتوانسته عملکرد مشابه هفته‌های پایانی لیگ برتر فصل گذشته را ارائه کند؛ عملکردی که مهدی رحمتی را در اراک ماندنی کرد.

هوادار - ملوان بندر انزلی

تیم ساکت الهامی هشت روز پیش و بعد از شش هفته، سرانجام با پیروزی آشتی و خود را از رده‌های انتهایی جدول جدا کرد. ملوانان نیز چنین شرایطی دارند و هفته گذشته با غلبه بر صنعت نفت، به قعرنشینی خود در لیگ بیست‌ودوم پایان دادند. با توجه به باخت صنعت نفت برابر سپاهان، خیال ملوان بندر انزلی از سقوط نکردن به قعر جدول راحت است. با این حال برتری ملوان مقابل هوادار زمینه‌ساز پرواز قوی سپید انزلی به رتبه دوازدهم خواهد شد.

به گزارش تسنیم نتایج دیدارهای روز گذشته هفته نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پرسپولیس یک - مس رفسنجان صفر گل‌گهر سیرجان صفر - نساجی مازندران یک صنعت نفت آبادان صفر - سپاهان اصفهان ۲ فولاد خوزستان یک - پیکان تهران یک

برنامه دیدارهای امروز:

جمعه ۲۲ مهر ماه

* هوادار تهران - ملوان بندر انزلی، ساعت ۱۶ داوران: حسین زیاری، علیرضا ایلدروم، یوسف مغروری و محمدعلی صلاحی ناظر: حسن کامرانی‌فر

* تراکتور تبریز - نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۶:۳۰ داوران: محمدحسین ترابیان، امیرمحمد داودزاده، عسکر محمدی و فرهاد امینی ناظر: رضا سخندان

* ذوب‌آهن اصفهان - استقلال، ساعت ۱۷:۳۰ داوران: پیام حیدری، حسن ظهیری، محمدجواد مداح و روح‌الله شریفی ناظر: خداداد افشاریان

* آلومینیوم اراک - مس کرمان، ساعت ۱۷ داوران: احمد محمدی، مهدی عالیقدر، محمد عطایی و هادی علی نیافر ناظر: اکبر بخشی‌زاد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.