کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اومونیا بعد از باخت این تیم در هفته سوم لیگ قبرس گفت: بعد از مدتها در ترکیب اصلی قرار گرفتم و احساس خوبی دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اومونیا شب گذشته در هفت سوم لیگ قبرس به مصاف آپولون رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم اومونیا حضور داشت و ۶۱ دقیقه برای این تیم بازی کرد با این حال در به ثمر رساندن گل راه به جایی نبرد.

انصاریفرد در پایان این مسابقه گفت: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم. توپ را حفظ کردیم و موقعیت‌هایی به دست آوردیم و گل اول را هم زدیم اما بعد مدتی افت کردیم.

وی افزود: مقابل حریف خوبی بازی کردیم. به آنها تبریک می گویم. ما باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. این اولین بازی من در ترکیب اصلی بود.

انصاریفرد گفت: بعد از مدتها کارم را در ترکیب اصلی شروع کرده‌ام. احساس خوبی دارم و بازی به بازی بهتر می‌شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، اومونیا با این باخت، ۳ امتیازی باقی ماند و در جایگاه یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ قبرس قرار گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )