باشگاه‌های تراکتور تبریز و پارس جنوبی جم با حکم کمیته وضعیت بازیکنان محکوم شدند.

باشگاه‌های تراکتور تبریز و پارس جنوبی جم با حکم کمیته وضعیت بازیکنان محکوم شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره کمیته وضعیت بازیکنان درباره پرونده‌های مطروحه به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مجید آقازاده از باشگاه تراکتور تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲۶ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت رسول طهماسبی از باشگاه سردار بوکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ شش میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت فرهاد جودکی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ پنج میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت محمد شاه محمدی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمدرضا محبی از باشگاه بوتا پارس ایرانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت عباس عزیزی اصلی از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مابقی خواسته ۳۷۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.