سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به تساوی تیمش برابر آلومینیوم گفت: غیر طبیعی است که چرا این همه موقعیت را به گل تبدیل نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به تساوی تیمش برابر آلومینیوم گفت: غیر طبیعی است که چرا این همه موقعیت را به گل تبدیل نمی‌کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: یک بازی کاملا یک طرفه و روان بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. غیر طبیعی است که چرا این همه موقعیت را به گل تبدیل نمی‌کنیم. دوبار توپ به تیر زدیم و ۲۳ بار حضور در باکس حریف داشتیم. تیم حریف فقط یک بار به باکس ما آمد.

وی ادامه داد: امروز حامد لک اصلا زمین نخورد و اصلا فرصتی به تیم حریف ندادیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی در پاس آخر بی دقت بودیم. در برخی از صحنه‌ها هم خوب کار کردیم ولی توپ‌مان گل نشد. این دوران بدشانسی تمام و قطعا برد‌ها آغاز خواهد شد. در دو سال گذشته در هفته‌های اول گل زیادی نمی‌زدیم. قطعا باید بیشتر کار کنیم و بچه‌های خط جلو هم پای‌شان به گلزنی باز خواهد شد. نمی‌توانم ایراد فنی از تیمم بگیرم. در ۱۵ دقیقه آخر حریف با ۶ دفاع کار می‌کرد. با این وجود بازهم صاحب موقعیت شدیم.

سرمربی مس رفسنجان عنوان کرد: این قسمت آزاردهنده است که در این مسابقه و در بازی نساجی و گل‌گهر مستحق ۳ امتیاز بودیم و فرصت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم و در آن سو فرصت هم به حریف نمی‌دهیم. از کیفیت فنی تیم ما خیلی‌ها لذت می‌برند.

ربیعی تصریح کرد: در بازی با ذوب‌آهن جعفری مصدوم شد و در تمرین دو روز پیش تیموری را از دست دادیم. بازیکنان جایگزین ۲ قسمت از ۳ قسمت آخر را خوب کار کردند. ما ۱۸ ارسال داشتیم. آمار خوبی داشتیم ولی ایرادی ندارد. از منشا هم دراین بازی راضی نبودم و انتظار داشتیم بچه‌های جایگزین برنامه‌ها را بهتر جلو ببرند. در کل از بچه‌های تیمم راضی بودم.

سرمربی مس رفسنجان با تشکر از هواداران اظهار داشت: امیدوار بودیم ۳ امتیاز تقدیم آنها کنیم ولی شانس با ما یار نبود. امیدوارم در بازی‌های آتی هم از تیم خوب مس رفسنجان حمایت شود. من نباید از تیمم تعریف کنم، این کار شماست. اگر تیم ما لیاقتش را دارد باید از آن تمجید شود. بخش عمده‌ای از فوتبال را با نتایج می‌سنجند ولی بی‌انصافی است که کیفیت دیده نشود. در ۴ بازی اخیر فوق‌العاده بودیم. این دوران سر خواهد آمد. جایی باید نگران باشم که مدار‌های تاکتیکی من درست انجام نشود. روند خوبی داریم و نباید نگران باشیم. حقمان این بود الان ۱۰ امتیاز داشته باشیم ولی فقط ۴ امتیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.