کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدارهای هفته نخست لالیگا با پیروزی تیم قرمزوسفیدپوش مادرید در خانه رقیب همشهری‌شان دنبال شد.

دیدارهای هفته نخست لالیگا با پیروزی تیم قرمزوسفیدپوش مادرید در خانه رقیب همشهری‌شان دنبال شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از هفته نخست رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید میهمان رقیب همشهری‌اش ختافه بود و این بازی را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی که با پایان حضور قرضی‌اش در یوونتوس دوباره به اتلتیکومادرید برگشته است، دو بار در دقایق ۱۵ و ۵۹ و آنتوان گریزمان در دقیقه ۷۵ سه گل روخی بلانکو را در این بازی به ثمر رساندند این تیم در جمع تیم‌های پیروز هفته نخست قرار بگیرد.

پیش از این مسابقه تیم اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سن‌مامس میهمان مایورکا بود در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد. دیدارهای هفته نخست با بازی خانگی رئال بتیس برابر الچه به پایان می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.