مربی سابق آبی پوشان گفت: مربیانی با خصوصیات اخلاقی ساپینتو شانس موفقیت بیشتری در فوتبال ایران دارند.

علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اینکه مربی خارجی در فوتبال ایران مثل هندوانه دربسته است و تا مشغول به کار نشود نمی‌توان روی کار او قضاوت کرد، اما احساس خوبی نسبت به ساپینتو دارم و فکر می‌کنم او در استقلال موفق باشد.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: معمولاً در فوتبال ایران مربیان خارجی که روحیه جنگجویی دارند، کمی بد اخلاق هستند و برای هدفشان با همه می‌جنگند، موفق تر هستند و ساپینتو هم از این دسته مربیان است. اگر به خاطر داشته باشید استراماچونی هم چنین خصوصیات اخلاقی داشت و فکر می‌کنم ساپینتو هم از این نظر بی شباهت به استراماچونی نباشد.

چینی در خصوص نقل و انتقالات این فصل آبی پوشان نیز گفت: در روزهایی که برخی هواداران و صفحات هواداری باشگاه را تحت فشار قرار داده بودند، من همه را به صبر و آرامش دعوت می‌کردم و خدا را شکر حالا می‌بینیم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و روند نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد. هنوز نقل و انتقالات ما تمام نشده با اضافه شدن چند بازیکن دیگر تیم همان تیمی خواهد شد که هواداران انتظارش را دارند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: حالا که آرامش به فضای هواداری بازگشته و مدیران باشگاه می‌توانند با تمرکز بیشتری نقل و انتقالات را تکمیل کنند، آماده سازی تیم در پیش فصل شرایط بهتری خواهد داشت و شانس آبی پوشان برای تکرار قهرمانی بیشتر خواهد شد.

کارشناس فوتبال گفت: اگر اسامی که برای حضور در استقلال مطرح است قطعی شود، تیم به مراتب از تیم فصل گذشته هم قوی‌تر خواهد بود. این اصلاً دور از دسترس نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.