مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که افزایش بی‌رویه رقم قرارداد بازیکنان باعث کاهش جذابیت فوتبال در کشور می‌شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت که افزایش بی‌رویه رقم قرارداد بازیکنان باعث کاهش جذابیت فوتبال در کشور می‌شود. محمد رجائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تغییراتی که در جمع دستیاران سیدمهدی رحمتی رخ می‌دهد، اظهار داشت: ۹۰ درصد کادر مربیگری آلومینیوم همان کادر قبلی است و یکی دو مربی داخلی به کادر فنی اضافه می‌شوند. هیئت مدیره شرکت آلومینیوم مخالف بازیکن و مربی خارجی بوده و با اردوی خارجی هم مخالفت کرده است. مگر اینکه دوباره جلسه داشته باشیم و شرایط تغییر کند.

وی با بیان اینکه قرارداد بازیکنان آلومینیوم در لیگ بیست‌ودوم از هفته آینده امضا خواهد شد، تصریح کرد: می‌خواهیم اسکلت اصلی تیم فصل گذشته را حفظ کنیم. تعدادی از بازیکنان ما با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارند و در پُست‌هایی که به بازیکن نیاز داریم، رحمتی می‌خواهد بازیکنان خوب جوان به خدمت بگیریم تا میانگین سنی تیم آلومینیوم پایین بیاید.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد افزایش رقم قرارداد بازیکنان و انتقاد مدیرعامل پیکان از این موضوع به تسنیم گفت: فضایی کاذب ایجاد شده است. این موضوع برای فوتبال ما بار منفی دارد و از جذابیت آن می‌کاهد. آلومینیوم علاوه بر هواداران سازمانی، هواداران مردمی زیادی دارد که انتظار دارند مدیرعامل باشگاه، ستاره‌ها را جذب کند و تیم نتیجه بگیرد. اگر بازیکنان جوان و آینده‌دار بخریم و پای آنها بلغزد، تحت تأثیر همین جو قرار می‌گیرند.

رجائیان در مورد تغییر بودجه باشگاه آلومینیوم برای فصل آینده لیگ برتر خاطرنشان کرد: بودجه باشگاه تغییر محسوسی نداشته و ما هم مانند پیکانی‌ها، دنبال بازیکنانی با ارقام پایین می‌گردیم. همچنین بخشی از بودجه تخصیص یافته صرف احداث کمپ و زیرساخت‌های زمین چمن می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.