مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تمایل به ادامه حضور در این تیم دارد، اما تمدید قراردادش را منوط به مذاکره با مدیران باشگاه دانست.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تمایل به ادامه حضور در این تیم دارد، اما تمدید قراردادش را منوط به مذاکره با مدیران باشگاه دانست. حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: ما تمرینات خوبی را انجام دادیم تا آماده بازی با گل‌گهر در هفته آخر لیگ برتر شویم. خدا را شکر شرایط تیم خوب است و می‌خواهیم در این بازی هم یک نتیجه خوب بگیریم. ما هرگز دوست نداریم رتبه هفتمی را از دست بدهیم و گل‌گهر هم برای کسب رتبه چهارمی تلاش می‌کند. فکر می‌کنم شاهد بازی جذابی از سوی هر دو تیم باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد ذوب‌آهن در این فصل رضایت دارد؟»، عنوان کرد: در یک مقطع نتیجه نگرفتیم که بدشانسی و اشتباهات داوری خیلی در این موضوع نقش داشت، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد. در مجموع طبق هدف‌گذاری باشگاه نتایج خوبی گرفتیم، ولی امیدوارم ذوب‌آهن در فصل آینده روزهای بهتری را تجربه کند.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد وضعیتش برای فصل بعد نیز اظهار داشت: بعد از بازی با گل‌گهر بازیکن آزاد می‌شوم، ولی باشگاه برای تمدید قرارداد با من صحبت کرده است. با توجه به ماندن مهدی تارتار، اولویت من هم ماندن است، ولی باید با مدیران ذوب‌آهن صحبت کنم. در این فصل یکسری مشکلات وجود داشت که باید در مورد آنها صحبت کنیم. امیدوارم هر چه که اتفاق می‌افتد برای من و تیم خوب باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.