سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل نساجی مازندران تمجید کرد و گفت، شاگردانش نسبت به فصل گذشته بهتر نتیجه گرفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل نساجی مازندران تمجید کرد و گفت، شاگردانش نسبت به فصل گذشته بهتر نتیجه گرفته‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی مازندران - مس رفسنجان که به پیروزی ۲ بر صفر مسی‌ها انجامید، اظهار داشت: به اعضای دو تیم خسته نباشید و قهرمانی نساجی را به عوامل این باشگاه تبریک می‌گویم. در ۱۵ دقیقه اول در حال ارزیابی بودیم، اما به مرور زمان توانستیم بیشتر حمله کنیم و یک توپ به تیر دروازه نساجی زدیم. در انتهای نیمه اول موقعیت بسیار خوبی به حریف دادیم. در ۲۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم کاملاً مالک توپ بودیم و حملات را توسعه می‌دادیم. فرصت‌های خوبی در این مدت داشتیم که به گل نرسیدیم.

وی در مورد اتفاقات نیمه دوم تصریح کرد: نساجی پس از تعویض‌های انجام شده، مالک توپ و میدان شد و آنها به بازیکنان خود در مرکز زمین اضافه کردند. ما هم تغییراتی دادیم و به گل رسیدیم. به نظرم بچه‌ها از زیر فشار نساجی که ضربات ایستگاهی به دست آورد، درآمدند و روی یک ضدحمله توانستیم گل دوم را بزنیم. امسال یک مرحله جلوتر از سال گذشته بودیم. مس فصل گذشته ۳۹ امتیاز گرفت و حالا به ۴۱ امتیاز رسیده‌ایم.

سرمربی مس رفسنجان درباره قضاوت عبدالنبی پورخلف در این مسابقه بیان کرد: به داوری اعتراض نمی‌کنم، اما داور در حالی که هنوز ۳۰ ثانیه از شروع بازی نگذشته بود، گفت صحبتی نکنید و بعد گفت با شما نبودم. نمی‌توانم بگویم اتفاق عجیبی در بازی افتاد و این مسابقه صحنه‌های خاصی نداشت، اما در چند صحنه فکر دیگری می‌کردم و اتفاقات دیگری افتاد. مجید علیاری می‌خواست ضربه آکروباتیک بزند که داور به او اخطار داد. شاید بازی خطرناک بوده و باید اخطار داده می‌شد.

ربیعی با اشاره به غیبت مهاجمانش برای دیدار با شاگردان قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: گادوین منشا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و علیاری هم چهارکارته شد. از این ناراحت شدم که برای دیدار با گل‌گهر، هیچکدام از مهاجمان را در اختیار نداریم و به نظرم آن صحنه اخطار نداشت. داور می‌توانست در دقایق دیگری کارت زرد بدهد و در هر نبرد هوایی اخطار داد. من به داوری اعتراض نمی‌کنم، اما باید جاهایی اعتراض انجام شود.

وی در مورد تأثیر غیبت منشا در ترکیب مس رفسنجان گفت: ما از لحاظ خلق موقعیت در رتبه چهارم هستیم و فلسفه تهاجمی من به قوت خود برقرار است. با مس رفسنجان و بادران، رکورد بیشترین گل زده در لیگ یک را شکستیم و ما به این سبک بازی علاقه‌مند هستیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی ساختیم و تیم ما کارش را به درستی انجام می‌دهد. منشا آقای گل ما و بازیکنی تأثیرگذار است. ما ارتباط بسیار خوبی با او داریم و منشا پس از مصدومیت گریه می‌کرد.

سرمربی مس رفسنجان با تمجید از مهاجمانش عنوان کرد: لطیفی، امامعلی و علیاری کار خود را انجام دادند و به آنها افتخار می‌کنم. علیاری دو ضربه سر خیلی خوب زد و حقش بود که یک گل بزند. علیرضا حقیقی هم روی یک شوت عکس‌العمل بسیار خوبی از خود نشان داد.

ربیعی درباره هوادارانی که به تشویق مس رفسنجان پرداختند، اظهار داشت: از هواداران مس که با اتوبوس از رفسنجان به کرج آمدند، تشکر می‌کنم. خدا را شکر آنها را ناامید نکردیم. من بیشتر از ۳۰ سال در شهر کرج زندگی می‌کنم و مربیگری را از زمین‌های خاکی این شهر آغاز کردم. هواداران کرجی برای من سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم جبران کنم. مردم کرج و رفسنجان وفاق خوبی داشتند و امیدوارم شاد و سلامت باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.