کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد برخی‌ها می‌خواهند با تهمت زدن و بحث و جدل تمرکز این تیم را برای رسیدن به قهرمانی به‌هم بزنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد برخی‌ها می‌خواهند با تهمت زدن و بحث و جدل تمرکز این تیم را برای رسیدن به قهرمانی به‌هم بزنند. علی سامره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در حساس‌ترین شرایط قرار دارد که ممکن است برای هر تیمی پیش بیاید. از اول در کورس قهرمانی بودن و حفظ صدرنشینی تا پایان فصل کار سختی است، چون حواشی زیادی برای تیم به وجود می‌آید و خیلی‌ها روی آن زوم می‌کنند. امروز می‌بینیم یکسری تهمت می‌زنند یا بحث و جدل می‌کنند تا تمرکز استقلال به‌هم بریزد و از قهرمانی دور شود. باشگاه استقلال از مدیریت گرفته تا مربیان، بازیکنان و حتی تماشاگران باید باهوش باشند و وارد بحث‌های حاشیه‌ای نشوند.

وی با اشاره به حذف استقلال از جام حذفی یادآور شد: جام حذفی ۵۰ - ۵۰ است و نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. برخی تیم‌ها رقیبان‌شان را دست‌کم می‌گیرند و برخی نیز با انگیزه زیاد و با جان و دل بازی می‌کنند. استقلال برابر نساجی مازندران با تمرکز بازی نکرد و بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت نداشتند که در نهایت در ضربات پنالتی قافیه را باختند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد بحث و جدال کادر فنی و بازیکنان استقلال با مسائل داوری گفت: همیشه مشکل داوری داشتیم و امروز بیشتر هم شده است. یکسری داور جوان وارد چرخه داوری شده‌اند. اگر وارد این بحث‌ها شویم حاشیه‌ای ایجاد می‌شود و چیزی جز ضرر عاید تیمی نخواهد شد. داوری یک روز به سود تیمی می‌شود و یک روز به ضرر آن. برای استقلال هم همینطور بوده است. باید اشتباهات داوری را بپذیریم و با شرایط موجود به جنگ رقبا برویم.

سامره درباره دیدار آبی‌پوشان با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تصریح کرد: سپاهان پس از اُفت یکی دو هفته‌ای به روزهای خوبش بازگشته است. سپاهان تیم بسیار گردن کلفتی است و استقلال بازی سختی برابر آنها دارد، اما امیدوارم امتیاز کامل را بگیرد و در نهایت قهرمان این فصل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.