کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه مس کرمان، صعود به لیگ برتر را هدف اصلی این باشگاه در فصل ۰۱-۱۴۰۰ برشمرد و جام حذفی را فرصت مناسبی برای آمادگی بازیکنان مس دانست.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان، صعود به لیگ برتر را هدف اصلی این باشگاه در فصل ۰۱-۱۴۰۰ برشمرد و جام حذفی را فرصت مناسبی برای آمادگی بازیکنان مس دانست. محمد کهندل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صعود مس کرمان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اظهار داشت: با اینکه در جام حذفی کار بزرگی کرده‌ایم و به مرحله نیمه نهایی راه یافتیم، تمرکز و هدف اصلی ما بر لیگ دسته اول معطوف شده است. رقابت حساس و فشرده‌ای در کورس بالای جدول لیگ یک داریم و از جام حذفی، در راستای آمادگی بیشتر بازیکنان بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه مس کرمان بازی‌های حساسی در لیگ دسته اول پیش رو دارد، تصریح کرد: کادر فنی مس، تمرکز و برنامه‌های خود را کاملاً بر بازی‌های لیگ یک متمرکز کرده است. در دیدارهای پیش روی جام حذفی، برای حفظ آمادگی تمامی نفرات خود و تجربه‌اندوزی به میدان می‌رویم و برنامه مفصلی برای قهرمانی در این مسابقات نداریم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه لیگ دسته اول به هفته‌های حساس خود رسیده است، به تسنیم گفت: تمام ارکان باشگاه برای صعود به لیگ برتر می‌جنگند. حساسیت لیگ یک باعث می‌شود در صورت رقم خوردن هر نتیجه‌ای در جام حذفی، خللی در تمرکز مس روی صعود به لیگ برتر وارد نشود. در این جام حذفی با بازیکنانی بازی می‌کنیم که فرصت کمتری برای بازی در لیگ دسته اول پیدا کرده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.