مربی تیم فوتبال هوادار مدعی است تاکنون تیمش در هیچ مسابقه‌ای وقت تلف نکرده است.

مربی تیم فوتبال هوادار مدعی است تاکنون تیمش در هیچ مسابقه‌ای وقت تلف نکرده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن رجب‌زاده مربی تیم هوادار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در ۲۰ دقیقه اول پرسپولیس خیلی بهتر از ما بود، ولی بعد جریان بازی را در اختیار گرفتیم و بچه‌ها نکاتی را که گفتیم، رعایت کردند.

وی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به وقت تلف کردن بازیکنان هوادار، گفت: ما وقت تلف کردیم؟! تا الان که هفته بیست‌و‌چهارم است یک تیم هم چنین حرفی در مورد تیم ما نزده است. فکر می‌کنم داوری هم خوب بود و فقط بیشتر چالش‌ها به خاطر تصمیماتی بود که آقای ابوالفضلی کمک داور اول به ضرر ما و پرسپولیس گرفت.

مربی تیم هوادار در واکنش به این موضوع که ابوالفضلی داور بین‌المللی ایران است، گفت: مگر آنها اشتباه نمی‌کنند؟ اتفاقاً آخر بازی هم درگیری شد و یک نفر از کادر فنی پرسپولیس که تا حالا او را ندیده بودم یک حرف زشتی زد که در شأن و شخصیت من نیست، حرف بزنم.

رجب‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا درگیری از سوی کادر پرسپولیس بوده است،‌ عنوان کرد: بله! من داشتم به سمت رختکن می‌رفتم که او به سمت رضا عنایتی آمد. من تا الان او را ندیده بودم و نمی‌شناختمش.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.