مدافع تیم فوتبال صنعت ‌نفت آبادان مدعی است، اگر داور بازی این تیم مقابل سپاهان بهتر عمل می‌کرد، می‌توانستند به بازی برگردند.

مدافع تیم فوتبال صنعت ‌نفت آبادان مدعی است، اگر داور بازی این تیم مقابل سپاهان بهتر عمل می‌کرد، می‌توانستند به بازی برگردند. رضا یزدان‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر صنعت‌ نفت در آبادان گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و به سپاهان اجازه ندادیم جلو بکشد. چند موقعیت هم داشتیم که استفاده نکردیم. از طرفی یک ارسال زودهنگام از حسینی بود که ما غافلگیر شدیم و توپ آنها به گل تبدیل شد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اینکه یکی از گل‌های سپاهان به نام وی ثبت شد، یادآور شد: در آن صحنه توپ اصلاً به من برخورد نکرد و شهریار مغانلو گل زد. زاویه سر من مشخص بود و اگر توپ به سر من می‌خورد مسیر دیگری پیدا می‌کرد. گزارشگر بازی به اشتباه در آن صحنه اسم من را آورد، ولی گل را مغانلو زد. او در کورس آقای گلی است و باید این گل به نامش ثبت شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در این بازی بدشانس بودیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. در نیمه دوم هم گل زدیم و زمانی که بازی ۴ بر ۲ بود یک پنالتی برای صنعت ‌نفت گرفته نشد. اگر داور کمی بهتر عمل می‌کرد می‌توانستیم به بازی برگردیم. در ضمن صحنه گل اول سپاهان و پنالتی که برای این تیم هم گرفته شد، جای بحث داشت. در مجموع این بدترین باخت فصل‌مان بود، ولی ایمان دارم که باخت به سپاهان را جبران خواهیم کرد. در ادامه شیب بازی‌ها برای ما نرم‌تر می‌شود و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

یزدان‌‌دوست راجع به تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: تعطیلی بازی‌های لیگ اصلاً حرفه‌ای نیست و این موضوع به بازیکنان و تیم‌ها ضربه می‌زند. اینکه برای مدتی نسبتاً طولانی از بازی‌های رسمی دور باشیم، اتفاق خوبی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.