فصل بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز و در قرن جدید با برگزاری دو مسابقه پیگیری می‌شود.

فصل بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز و در قرن جدید با برگزاری دو مسابقه پیگیری می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) در قرن جدید از سرگرفته می‌شود. مسابقاتی که ۲۳ هفته از آن در سال ۱۴۰۰ برگزار شده و قرار است هفت هفته باقیمانده در سال ۱۴۰۱ برگزار شود. در بازی‌های امروز، دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت و بعد از انجام بازی امروز‌شان برای رقابت در آسیا آماده می‌شوند. در زیر اشاره‌ای به این دو بازی خواهیم داشت:

نساجی مازندران - فولاد خوزستان

فولاد در ادامه روند خوبی که در نیم‌فصل دوم در پیش گرفته است، در این بازی خارج از خانه به دنبال ثبت رکورد سومین پیروزی پیاپی‌اش است. تیم تحت هدایت جواد نکونام بعد از کسب قهرمانی جام حذفی و سوپر جام، در این فصل شانس زیادی برای کسب جام ندارد و تنها این شانس را خواهد داشت تا بتواند سهمیه آسیایی‌‌اش را برای فصل آینده تمدید کند. نساجی اما شرایط متفاوتی با حریف خوزستانی دارد، این تیم با قرار گرفتن در میانه جدول با آرامش و بدون حساسیت مضاعفی لیگ را دنبال می‌کند. البته این تیم در صورت تحمل باخت‌های متوالی می‌تواند به منطقه خطر نزدیک شود و خیلی نمی‌توان روی فاصله ۱۰ امتیازی‌اش با تیم سیزدهم جدول حساب باز کرد، همین مسئله و هدف رسیدن به میانه بالای جدول به الهامی و تیمش توانی مضاعف می‌دهد تا در هفت دیدار باقیمانده با نهایت انگیزه بازی کنند.

صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان

تیمِ محرم نویدکیا هفت بازی قبلی‌‌‌اش را بدون شکست پشت سر گذاشته است. این تیم بعد از کسب دو برد پیاپی، در هفته بیست‌وسوم و مصاف با گل‌گهر به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد تا در هفته تساوی استقلال و پرسپولیس فرصت‌سوزی کرده باشد. سپاهان با وجود اینکه برای قهرمانی بسته شده است، ولی این تیم نیز از کسب جام در فصل جاری خیلی دور است. با این وجود زردپوشان اصفهان برای دفاع از حیثیت‌شان و البته با نیم‌نگاهی به کسب جایگاه‌های پرسپولیس و استقلال، لیگ را ادامه خواهند داد.

صنعت نفت اما بعد از اینکه با خلق شگفتی پرسپولیس را با دو گل شکست داد، در دو بازی گذشته یک باخت و یک تساوی را تجربه کرده است تا به نوعی دچار اُفت نسبی در نتیجه‌گیری شده باشد. البته نمایش خوب تیم علیرضا منصوریان مقابل مدعیان از کار سخت سپاهانی‌ها در بازی فردا حکایت می‌کند، مخصوصاً اینکه آبادانی‌ها با قرار گرفتن در رده هشتم، لیگ را با خیال راحت ادامه خواهند داد.

برنامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم به شرح زیر است:

جمعه - ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ نساجی مازندران - فولاد خوزستان، ساعت ۱۷، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۸، ورزشگاه تختی آبادان

یکشنبه - ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ فجر سپاسی شیراز - آلومینیوم اراک، ساعت ۲۰، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

تراکتور تبریز - مس رفسنجان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز

دوشنبه - ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ هوادار تهران - پرسپولیس، ۲۰:۳۰، ورزشگاه پاس قوامین تهران

سه‌شنبه - ۱۶ فروردین ۱۴۰۱گل‌گهر سیرجان - پدیده مشهد، ساعت ۲۰، ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

ذوب‌آهن اصفهان - نفت مسجدسلیمان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه فولادشهر

استقلال - پیکان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه آزادی تهران

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.