سرمربی سپاهان اصفهان گفت: گل‌گهر سیرجان تیمی فوق‌العاده قابل احترام است و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: گل‌گهر سیرجان تیمی فوق‌العاده قابل احترام است و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان - گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود را انجام می‌دهیم. قلعه‌نویی و بازیکنان گل‌گهر نیازی به تعریف من ندارند و یکی از بهترین کادرهای تاریخ فوتبال ایران در گل‌گهر کار می‌کند. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد و در ساختار هجومی و دفاعی، فوق‌العاده خوب است. گل‌گهر شانس‌های کمی به حریفان خود می‌دهد و تلاش می‌کند با بازیسازی خوب، فرصت‌های خوبی به وجود بیاورد. گل‌گهر سیرجان تیمی فوق‌العاده قابل احترام است و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

وی با اشاره به شکست ۴ بر ۲ سپاهان در دیدار رفت دو تیم که با حکم کمیته انضباطی به برتری ۳ بر صفر طلایی‌پوشان تبدیل شد، تصریح کرد: دیدار نیم‌فصل اول با گل‌گهر را فراموش نکردیم که بازی فوق‌العاده جذاب و سختی بود. هر ۲۰ بازیکنی که در لیست تیم هستند، بدانند باید تمرکز بالایی داشته باشند تا به تیم کمک کنند. امیدوارم بازی خوبی ارائه کنیم و سه امتیاز کامل را بگیریم.

سرمربی سپاهان در مورد غایبان تیمش برابر گل‌گهر سیرجان بیان کرد: محرومی نداریم، اما یاسین سلمانی و جلال‌الدین علی‌محمدی را در اختیار نخواهیم داشت. سلمانی شرایط خوبی دارد و تمرینات ابتدایی را آغاز کرده است. شرایط مسعود ریگی خیلی بهتر شده و پزشکان تلاش می‌کنند او از بازی بعد به سپاهان کمک کند.

نویدکیا در پاسخ به این پرسش که آیا همان فلسفه هجومی پیشین خود را پی می‌گیرد یا خیر، خاطرنشان کرد: ما به همان روند همیشگی خود ادامه می‌دهیم. تیم ظرف چند هفته گذشته در موقعیت‌سازی و ضربات آخر عملکرد خوبی داشته و امیدواریم همین کار را برابر گل‌گهر تکرار کنیم. می‌دانیم حریف ساختار دفاعی خیلی خوب و منظمی دارد و ایجاد فرصت گلزنی مقابل آن دشوار است. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا موقعیت‌های خوبی ایجاد و فوتبال خوبی ارائه کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به اظهار نظر خبرنگاری که به صحبت چند سال پیش وی در مورد کمک سرمربی فعلی گل‌گهر سیرجان به خودش اشاره کرد، گفت: قلعه‌نویی یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ برتر است. من دو سال شاگرد او بودم و تجربیات بسیار خوبی از این مربی کسب کردم. در دو سالی که قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود، بیشترین مراقبت را از بازیکنان می‌کرد و من بیشترین بازی‌ها را کردم.

وی با بیان اینکه روش قلعه‌نویی را ادامه می‌دهد، عنوان کرد: من همان حالت را در تیم دارم و نمی‌خواهم زندگی و آینده بازیکنانم را به‌خاطر یک بازی یا برد بیشتر خراب کنم. مصدومان برای من خیلی مهم هستند و باید کامل خوب شوند تا به میادین بازگردند. تیم‌های قلعه‌نویی همیشه تلاش می‌کردند هجومی باشند و از لحاظ گلزنی، جزو بهترین تیم‌های لیگ بوده‌اند. کسی چنین آماری را به راحتی به دست نمی‌آورد و قطعاً تلاش زیادی کرده است. ما هم نکات لازم را برداشت کردیم و امیدوارم در ادامه کار به بازیکنان کمک کنیم تا شرایط بهتری داشته باشند.

نویدکیا در پاسخ به این پرسش که دوست دارد با تیم‌های هجومی بازی کند یا تدافعی، اظهار داشت: سرمربی باید بپذیرد که انواع تیم‌ها با انواع سبک‌ها ممکن است مقابلش بازی کنند. اینکه بگویم کدام روش را دوست دارم، به من کمک نمی‌کند و باید با تصمیمات درست خودم به تیم کمک کنم. تیم‌های قلعه‌نویی باکیفیت هستند و تلاش می‌کنند بازی خوبی ارائه کنند. همین شرایط باعث می‌شود دیدارها جذاب و سخت شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هر دو تیم شانس برابری برای پیروزی دارند و اینگونه نیست که چون ما در خانه بازی می‌کنیم، شانس بیشتری برای برد داشته باشیم. تیمی که از موقعیت‌ها استفاده می‌کند و تمرکز بهتری دارد، می‌تواند پیروز شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )