کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که آنها در بازی خارج از خانه برابر سپاهان هدفی جز برد نخواهند داشت.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تاکید کرد که آنها در بازی خارج از خانه برابر سپاهان هدفی جز برد نخواهند داشت. علیرضا آرتا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تیمش در آستانه بازی با سپاهان اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است، البته هر وقت شرایط تیم ما اوکی می‌شود و نتایج خوبی می‌گیریم برخی اتفاقات رخ می‌دهد که برای‌مان خوب نیست، ولی با تجربه امیر قلعه‌نویی دوباره همه چیز مثبت می‌شود. حالا هم آماده بازی با سپاهان هستیم، مسابقه‌ای که برای ما بسیار مهم و حساس است.

وی در ادامه افزود: در دور رفت آنها را شکست دادیم که البته امتیاز آن بازی از ما گرفته شد. ما برای این هفت امتیازی که از گل‌گهر کسر شد خیلی زحمت کشیدیم و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد در رده سوم قرار داشتیم. با این حال در ادامه لیگ تلاش کردیم تا خودمان را ثابت کنیم و حالا هم می‌خواهیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم و خودمان را به رتبه‌های بالاتر برسانیم. ما برای شکست دادن سپاهان به اصفهان می‌رویم و فقط با پیروزی در این بازی راضی می‌شویم، چون نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز این بازی داریم.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، خاطرنشان کرد: دوست دارم بیشتر پیشرفت کنم و هدفم رسیدم به پیراهن تیم ملی است، به همین خاطر باید بیشتر تلاش کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.