کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

زمان برگزاری مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال و همچنین جام حذفی در سال جدید اعلام شد.

زمان برگزاری مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال و همچنین جام حذفی در سال جدید اعلام شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان دو نماینده ایران در فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا هستند. مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ۱۸ فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران نیز در تاریخ چهارم و نهم فروردین ماه ۱۴۰۱ بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار خواهد کرد، این سؤال مطرح شده است که سازمان لیگ چه برنامه‌ای برای ادامه لیگ و جام حذفی دارد.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در این زمینه به تسنیم گفت: در تاریخ ۱۲ فروردین ماه سپاهان و فولاد خوزستان که درگیر مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود، بازی هفته بیست‌وچهارم خود را برگزار خواهند کرد تا هم بازی کنند و هم با آمادگی بدنی به این مسابقات بروند. سایر بازی‌های هفته بیست‌وچهارم ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه برگزار می‌شود. در ماه مبارک رمضان بازی‌های جام حذفی را به پایان می‌رسانیم چرا که فولاد و سپاهان حذف شده‌اند و در این رقابت‌ها حضور ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.