مدافع تیم آلومینیوم اراک گفت با وجود منفی شدن تست کرونای اعضای این تیم،‌ شاگردان خطیبی به ویروسی مبتلا شدند و از لحاظ بدنی اُفت کردند.

مدافع تیم آلومینیوم اراک گفت با وجود منفی شدن تست کرونای اعضای این تیم،‌ شاگردان خطیبی به ویروسی مبتلا شدند و از لحاظ بدنی اُفت کردند. وحید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر آلومینیوم اراک برابر مس رفسنجان اظهار داشت: می‌توانستیم بازی را ببریم و هیچ تیمی مانند آلومینیوم، به مس رفسنجان اینگونه فشار نیاورده است. چند هفته‌ای است که تمرکز خودمان را در دقایقی از بازی از دست می‌دهیم و گل‌های بدی می‌خوریم. روی یک ضربه کرنر تمرکز لازم را نداشتیم و گل خوردیم. از هواداران آلومینیوم عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم این نتایج را جبران کنیم.

وی در مورد دلیل اُفت شاگردان رسول خطیبی تصریح کرد: دلیل آن را نمی‌دانم، اما بخشی از آن به شرایط بازیکنان برمی‌گردد. ویروسی گرفتیم که باعث شد شرایط بدنی خوبی نداشته باشیم و مقابل فولاد و پرسپولیس با این مشکل مواجه بودیم. من، مصطفی احمدی و محمد علی‌نژاد چنین وضعیتی داشتیم، اما تست کرونای ما منفی شد. نیم‌فصل دوم را خیلی بد آغاز کردیم،‌ اما فوتبال همین است و ممکن است یک تیم در چند هفته پیاپی نتیجه نگیرد.

مدافع آلومینیوم اراک با اشاره به شکست این تیم برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر به تسنیم گفت: اگر موقعیت‌های ما برابر پرسپولیس تبدیل به گل شده بود یا داور آن اشتباه را نمی‌کرد، می‌توانستیم پیروز شویم. مدیران باشگاه،‌ بازیکنان و مربیان تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا آلومینیوم نتیجه بگیرد. با این وجود موقعیت‌های ما در چند مسابقه تبدیل به گل نشدند و روی عدم تمرکز گل می‌خوریم.

محمدزاده در واکنش به اعتراض زیاد نیمکت‌نشینان تیم آلومینیوم اراک به قضاوت حسن اکرمی در دیدار با مس رفسنجان خاطر نشان کرد: کارشناسان داوری باید درباره این موضوع نظر بدهند، اما اکرمی از همان دقیقه یک بازی، بازیکنان ما را عصبی کرد و باید در رفتار خودش تجدیدنظر کند. او از ابتدا با نفرات آلومینیوم بد صحبت می‌کرد و امیدوارم برخورد خود را بهتر کند.

وی درباره دیدار روز دوشنبه آلومینیوم اراک برابر نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: باید تمام تمرکز خود را روی این مسابقه بگذاریم تا سه امتیاز را بگیریم. شرایط رفت و آمد به مسجدسلیمان و اسکان در این شهر همیشه سخت بوده و نفت در نقطه سقوط قرار دارد. این تیم بازیکنان و مربیان خوبی دارد و دیدار با تیم‌های قعر جدولی دشوارتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.