کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یک رسانه انگلیسی جزئیات جدیدی درباره حادثه سقوط هواپیمای بازیکن سابق تیم فوتبال کاردیف که منجر به مرگ او شد منتشر کرده است.

یک رسانه انگلیسی جزئیات جدیدی درباره حادثه سقوط هواپیمای بازیکن سابق تیم فوتبال کاردیف که منجر به مرگ او شد منتشر کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه میرر انگلیس مدعی شد که امیلیانو سالا مهاجم سابق تیم‌های فوتبال نانت و کاردیف، پیش از سقوط هواپیمایش در کانال مانش دچار مسمومیت شدید شده است.

سالا روز ۲۱ ژانویه سال ۲۰۱۹، دو روز پس عقد قرارداد با کاردیف، با یک هواپیمای شخصی کوچک از نانت عازم بریتانیا بود که هواپیمای او در میانه مسیر از رادار محو شد. پس از چندین روز جستجو در اعماق دریا، سرانجام لاشه هواپیمای مالیبو PA-۴۶ روز سوم فوریه در اعماق آب‌های کانال مانش، در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال جزیره «گوئرنسی» انگلیس یافت شد که جسد یک نفر هم در آن وجود داشت. روز ششم فوریه جسد این شخص از داخل هواپیما خارج و یک روز بعد تأیید شد که جسد متعلق به امیلیانو سالا بوده است.

در ابتدا اعلام شد که سالا بر اثر ضربات وارده بر سر و قفسه سینه‌اش جان سپرده است اما اکنون نشریه میرر مدعی شده است که بازیکن فقید آرژانتینی قبل از سقوط هواپیمایش دچار مصدومیت شدید شده بود که سبب شده او قبل از سقوط بیهوش شود.

میرر به نقل از باسیل پوردو - متخصص پاتولوژیستی که آزمایش‌‌های تکمیلی مربوط به کالبد‌شکافی بازیکن سابق کاردیف را انجام داده - نوشته است که سالا دچار مسمومیت شدید با گاز مونوکسید کربن شده و غلظت این گاز در نمونه خون گرفته از او ۵۸ درصد بوده است. او معتقد است که این مسمومیت سبب شده که دچار بیهوشی شود و در لحظه برخورد هواپیما با سطح دریا متوجه هیچ چیزی نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.