سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: قرارداد مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید هنوز نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان فخری در نشست خبری که امروز برگزار شد پیرامون آخرین وضعیت کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی توضیح داد.

وی گفت: تا امروز ٢٦ فدراسیون مدارک خود را ارائه داده و ١٠٥٠ ورزشکار، مربی و سرپرست ثبت نام شده‌اند و منتظر هستیم مابقی فدراسیون‌ها مدارک خود را ارائه دهند تا ثبت نام‌ها کامل شود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی با بیان اینکه نظارت کامل بر روند برنامه‌ها و فعالیت‌های فدراسیون‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ١٣٠ درصد بودجه فدراسیون‌ها پرداخت شده است و تقریباً هیچ درخواستی از سوی کمیته بی پاسخ نمی‌ماند.

فخری در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در رابطه با لباس کاروان ایران برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو، تصریح کرد: اجازه دهید در این مورد بعداً صحبت بشود. فقط این را بگویم که خبرهای خوشی در راه است. برندی از بهترین پوشش‌ها را برای این دوره بازی‌ها خواهیم داشت.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی چگونگی اعزام این کاروان به هانگژو را منوط به پروتکل‌های بهداشتی و تردد به چین در زمان بازی‌ها عنوان کرد و گفت: اگر شرایط اعزام روزانه باشد که مشکلی نیست اما در غیر این صورت باید پرواز چارتر را لحاظ کنیم. فعلاً هر دو حالت را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

فخری در مورد تنیس، اسکواش و بدمینتون و درخواستی که برای تغییر در ترکیب مصوب مطرح کرده‌اند، یادآور شد: این موضوع اعلام شده که اگر پیشرفت محسوسی طبق جدول زمان بندی حاصل شود، حتماً لحاظ می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در رابطه با دوپینگ و راهکار در نظر گرفته شده برای کاروان اعزامی به هانگژو، گفت: همین افراد تست دوپینگ داده بودند، هماهنگی با ستاد دوپینگ انجام شده است. روی فهرست بلند اقدام شده است. تمام ورزشکارانی که شانس اعزام داشته باشند حتماً از آنها تست گرفته می‌شود. بعد از اینکه ترکیب نهایی مشخص شود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی در مورد وضعیت همکاری مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید هم تصریح کرد: امروز مجدداً با فدراسیون فوتبال تماس داشتیم. هنوز قرارداد مهدوی کیا به عنوان سرمربی نهایی نشده است. با پیگیری امروز قرار شد هر چه زودتر اسامی بازیکنان را مشخص کنند. بیش از ٤٠ نفر در فهرست اولیه قرار دارند. مقرر شد زودتر وضعیت قرارداد سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی مشخص شود.

فخری با اشاره به انتخابات فدراسیون تیراندازی که امروز برگزار شد ابراز امیدواری کرد که تکلیف انتخابات دیگر فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند هم مشخص شود.

وی درباره اینکه آیا دستورالعمل برگزاری بازی‌های آسیایی مثل پروتکل‌ها مانند المپیک خواهد بود؟ گفت: نامه‌ای از شورای المپیک آسیا به چین ارسال شده که در خصوص کرونا ابراز نگرانی کرده بودند. اکثر پروازها به هانگژو موجود نیست و خیلی از کشورها خواسته‌اند که پروتکل‌ها برداشته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.