عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی عدم توجه شهاب الدین عزیزی خادم به تذکرات آنها در یک سال گذشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که یکی از مخالفان عملکرد شهاب‌الدین عزیزی خادم در مسند ریاست این مجموعه است درباره برگزاری جلسه هیأت رئیسه گفت: در طی یک سال گذشته تذکرات را به صورت شفاهی و کتبی در جلسات هیأت رئیسه اعلام کردیم اما هیچ نشانه‌ای مبنی بر اصلاح فرایند دیده نشده است و متأسفانه در همان راستا کار می‌شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: ما به نمایندگی از مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان دومین رکن عالی فدراسیون فوتبال بر خودمان لازم دانستیم که نسبت به این ماجرا ورود داشته باشیم؛ لذا روز گذشته درخواست تشکیل جلسه فوق‌العاده دادیم. طبق اساسنامه هم باید رئیس فدراسیون فوتبال ظرف مدت ۱۴ روز تشکیل جلسه دهد.

وی ادامه داد: اگر یک سوم از اعضا خواستار برگزاری جلسه شوند باید تشکیل نشست صورت بگیرد که تعداد ما بیشتر از این بود. بحث عزل موقت را طبق بند ۱۴ ماده ۳۵ اساسنامه را خواستاریم و دفاعیه رئیس فدراسیون را در هیأت رئیسه خواهیم شنید و مباحثی که طرح شده است را خواهیم شنید.

اصولی تصریح کرد: اقدامی که انجام می‌دهیم کاملا قانونی است و بر اساس نظرات اعضای مجمع است. مهم‌ترین اتفاق یک سال گذشته کنار گذاشتن استقلال و پرسپولیس بود که نگران هستیم برای بحث ملی هم چنین مواردی رقم بخورد. در اساسنامه چیزی به عنوان استیضاح وجود ندارد. ما دنبال عزل موقت هست و سپس اگر اتفاق بیفتد در مجمع عمومی به رأی گذاشته خواهد شد تا تکلیف روشن شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )