هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مسئولان باشگاه و کادر فنی تا به امروز صحبتی در مورد کسب سهمیه آسیا با ما انجام نداده‌اند.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مسئولان باشگاه و کادر فنی تا به امروز صحبتی در مورد کسب سهمیه آسیا با ما انجام نداده‌اند. مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد خوب آلومینیوم اراک در فصل جاری و شکست‌ناپذیری این تیم در ۱۱ بازی گذشته گفت: خدا را شکر که تا الان نتایج خوبی گرفتیم و این حاصل زحمات بازیکنان، کادر فنی و حمایت باشگاه است. هواداران هم با اینکه هنوز ورزشگاه‌ها باز نشده‌اند، اما از تیم حمایت می‌کنند و به ما انرژی می‌دهند. هدف ما این است که روند خوب‌مان را ادامه دهیم و هرگز بابت این نتایج مغرور نمی‌شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می‌توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، تصریح کرد: مسئولان باشگاه و اعضای کادر فنی در این مورد صحبتی با ما انجام‌ نداده‌اند و به هیچ عنوان ما را تحت فشار نگذاشته‌اند. حرف رسول خطیبی هم این است که بازی به بازی جلو برویم. البته ما دوست داریم سهمیه بگیریم، ولی از حالا زود است در این‌ مورد حرف بزنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آنهم در حالی که تیم آبادانی در بحران مالی به سر می‌برد، اظهار داشت: من دو سال در آبادان بازی کردم. در دوره‌ای که اسکوچیچ‌ سرمربی این تیم بود. متأسفانه در آن زمان ۱۲ هفته پول نگرفتیم. ما قطعاً بازی سختی داریم و بازیکنان حریف هم وقتی وارد زمین شوند مشکلات مالی را فراموش‌ می‌کنند. ما باید باهوش بازی کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.