کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد، تعداد گل‌هایش برای این تیم در فصل جاری دو رفمی شود.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد، تعداد گل‌هایش برای این تیم در فصل جاری دو رفمی شود. کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم‌، در مورد تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: در زمین ورزشگاه ساری نمی‌توان فوتبال بازی کرد و هر تیمی بهتر زیر توپ بزند موفق خواهد بود! با این حال ما برنامه خاصی برای این بازی داشتیم و در مجموع فکر می‌کنم، مستحق برد بودیم. اعتقاد من این است که پنالتی گرفته شده برای آلومینیوم درست نبود و گلی هم که من به ثمر رساندم و مردود اعلام شد از نظر خودم درست بود. من در آن صحنه در موقعیت آفساید قرار نداشتم.

وی که در فصل جاری چهار بار موفق به گلزنی برای نساجی شده است، تصریح کرد: وقتی گل می‌زنم این نتیجه زحمات همه بازیکنان است و فقط نمی‌توان همه چیز را به یک نفر ربط داد. من مهاجم هستم و وظیفه دارم گل بزنم. امیدوارم در بازی‌های بعد نیز این اتفاق تکرار شود. در تمام این سال‌هایی که بازی کردم تعداد گل‌هایم در یک فصل دو رقمی نشده است ولی امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. در این فصل الهامی آزادی عمل بیشتری به من داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یا بدشانسی نیاورم، می‌توانم تعداد گل‌هایم را دو رقمی کنم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه خاطر نشان کرد: ما تیمی هستیم که دوست داریم روی زمین فوتبال بازی کنیم و امیدوارم هر چه زودتر معضل زمین چمن برای نساجی برطرف شود. این موضوع ما را مدت‌هاست که اذیت می‌کند.

الهامی درباره دیدار تیمش در جام حذفی برابر آرمان گهر اظهار داشت: طبیعتاً نساجی می‌خواهد در جام حذفی هم خودش را نشان دهد و قطعاً برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.