بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که در بازی با آلومینیوم اراک محکوم به برد هستند تا شرایط‌شان را در جدول بهبود ببخشند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت که در بازی با آلومینیوم اراک محکوم به برد هستند تا شرایط‌شان را در جدول بهبود ببخشند. حسن نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با تساوی با فولاد در خوزستان گفت: این بازی برای هر دو تیم سخت بود و در خیلی از لحظات بازی شرایط طوری پیش رفت که به دلیل مسائل فنی بازی گره می‌خورد. در مجموع تساوی برای ما در زمین فولاد نتیجه بدی نبود. با این حال باید در بازی‌های آینده از لحاظ امتیازگیری روند بهتری داشته باشیم.

وی با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری اظهار داشت: متاسفانه تیم ما از یک طرف به دلیل غیبت هواداران ضربه می‌خورد و از طرف دیگر شرایط زمین چمن در ورزشگاه شهدای ساری اصلا مناسب نیست و ما در این استادیوم باید مثل دهه ۶۰ فوتبال بازی کنیم و رو به توپ‌های هوایی بیاوریم. این موضوع باعث شده از لحاظ امتیازگیری ضرر کنیم. امیدوارم مسئولان فکر اساسی در این زمینه داشته باشند.

بازیکن نساجی در خصوص گلزنی برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: خوشحالم که برای بار سوم در این فصل گل زدم تا به تیمم کمک کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده باز هم بازیکن تاثیرگذاری برای نساجی باشم.

نجفی در ارتباط با بازی روز چهارشنبه مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم چون آلومینیوم در لیگ امسال نشان داده که تیم بسیار خوبی است. با توجه به شرایطی که در جدول داریم محکوم به برد هستیم و باید ۳ امتیاز این بازی خانگی را بگیریم تا موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.