باشگاه پدیده مشهد در حال مذاکره با «استفانو کوزین» مربی ایتالیایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پدیده مشهد یا همان شهرخودرو سابق این فصل شرایط بسیار عجیب و پیچیده‌ای را سپری می‌کند. بعد از برکناری رضا مهاجری، اکبر میثاقیان هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما میثاقیان هم در پایان بازی گذشته پدیده، از سمتش برکنار شد.

در حال حاضر داود سیدعباسی بعد از مذاکره با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه به جای میثاقیان تیم پدیده را تمرین می‌دهد در حالی که این باشگاه به دنبال جذب و به خدمت گرفتن «استفانو کوزین» مربی ایتالیایی است که پیش از این هم در مشهد کار کرده بود.

سیدعباسی در این خصوص گفت: خودم مستقیم با یک مربی خارجی در ارتباط هستم. این مربی آقای استفانو کوزین است که پیش از این مربی شهرخودرو هم بوده است.

سیدعباسی که با «رادیو تهران» گفتگو می‌کرد، افزود: بنده با خود آقای کوزین در ارتباط هستم و صحبت می‌کنم تا اگر بشود، دوباره در خدمت این مربی فوق العاده حرفه‌ای باشیم.

مربی فعلی تیم پدیده ادامه داد: تنها گزینه خارجی باشگاه پدیده استفانو کوزین است. اگر ایشان قبول کند و بیاید در خدمتش هستیم وگرنه خودم اولین نفر برای هدایت تیم هستم.

سیدعباسی با بیان اینکه ماموریت مذاکره با کوزین بر عهده او است، تصریح کرد: بعد از آنکه کوزین از ایران رفت، هنوز ارتباط نزدیکی با هم داریم. یک سال و نیم است که او از ایران رفته ولی خیلی با هم صحبت می‌کنیم و از هم خبر داریم. از او خواهش کردم به پدیده ولی تا این لحظه جواب قطعی نداده است.

وی در خصوص اینکه کوزین پیش از این به خاطر مطالباتش از باشگاه شهرخودرو به فیفا شکایت کرده بود، تاکید کرد: مثل اینکه مشکلاتش با باشگاه در حال حل شدن است. باشگاه قول همه نوع همکاری داده است ولی کوزین درگیر یکسری مسائل خصوصی است که من در جریانش هستم. الان شرایط آمدن به ایران را ندارد. اگر کوزین آمد که هیچ؛ اگر نیامد من نفر اول گزینه هدایت هستم!

سیدعباسی با بیان اینکه باشگاه برایش مهلت زمانی خاصی را برای گرفتن جواب مثبت از کوزین تعیین نکرده است، گفت: گزینه دیگری هم نداریم. بعد از آن من باید تصمیم بگیرم. باشگاه همه اختیارات را به من محول کرده است. الان تیم را به همراه یونس گرایلی تمرین می‌دهم و امروز سیروس سنگچولی به جمع ما اضافه می‌شود.

وی همچنین درباره بازگشتش به باشگاه پدیده اظهار کرد: دو ماه و نیم بود که با حمیداوی حتی تلفنی حرف نزده بودم و خیلی پیگیر تیم نبودم. بعد از باخت تیم به نساجی، حمیداوی با من تماس گرفت و یک روز همدیگر را ملاقات کردیم. سه روز با هم صحبت کردیم و می‌خواستم او را متقاعد کنم یک نفر دیگر را بیاورد ولی موفق نشدم. با حمیداوی دوستی نزدیکی دارم از من خواست این کار را انجام بدهم. حمیداوی تضمین داده است که تا آخر فصل بمانیم.

مربی تیم پدیده در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت چهار باخت متوالی بازهم در پدیده ماندنی خواهد بود؟ گفت: معلوم است اگر ببینم تاثیری ندارم خودم می‌روم و احتیاجی نیست باشگاه بگوید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.