مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که با کسب یک برد خیلی از مشکلات این تیم حل خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است که با کسب یک برد خیلی از مشکلات این تیم حل خواهد شد. ابوالفضل عکاشه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط بحرانی پدیده گفت: خودمان هم بابت این شرایط ناراحت هستیم و متاسفانه تا الان نتایج خوبی نگرفته‌ایم. میثاقیان برای تیم ما زحمت کشید و ما قبل از هر بازی آنالیز خوبی از حریفان داشتیم ولی فکر می‌کنم نداشتن تمرکز به تیم ضربه می‌زند. در خیلی از بازی‌ها در دقایق پایانی گل خوردیم و این نشان می‌دهد که بازیکنان به دلیل برخی مسائل تمرکز ندارند.

وی که در بازی با گل‌گهر اولین گل فصلش را به ثمر رساند، تاکید کرد: از هفته سوم به تیم اضافه شدم و فشار هم روی من وجود داشت چون همه از مهاجم توقع گلزنی دارند. بعد از زدن گل می‌توانستم یک گل دیگر هم بزنم که اگر نتیجه دو بر صفر می‌شد خیلی چیزها فرق می‌کرد ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

عکاشه در پاسخ به این پرسش که «آیا قرار است باشگاه اقدام به جذب سرمربی خارجی کند؟» عنوان کرد: در این زمینه اطلاع دقیق ندارم ولی فعلا تمرینات زیر نظر داود سیدعباسی برگزار می‌شود و باید دید باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

مهاجم پدیده در خصوص اینکه خیلی‌ها این تیم را اصلی‌ترین گزینه سقوط می‌دانند، گفت: خوب امتیاز نگرفتیم و جدول هم به ما دروغ نمی‌گوید ولی گزینه سقوط نیستیم. ۲۱ بازی دیگر باقی مانده و می‌توانیم خودمان را از این شرایط خارج کنیم، در ضمن فاصله پدیده با تیم‌های بالایی زیاد نیست و با کسب یک برد خیلی از مشکلات این تیم حل خواهد شد.

وی در خصوص بازی با صنعت‌‌نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی داریم ولی محکوم به برد هستیم. بازیکنانی خوب و با کیفیت داریم و اگر این بازی را ببریم قطعا شرایط بهتر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.