کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی شد تیمش در دیدار خانگی مقابل ذوب‌آهن اصفهان از اشتباهات داوری لطمه خورده و به سه امتیاز نرسیده است.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی شد تیمش در دیدار خانگی مقابل ذوب‌آهن اصفهان از اشتباهات داوری لطمه خورده و به سه امتیاز نرسیده است. سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن و اعتراض بازیکنان و کادر فنی نفت مسجدسلیمان به داوری این بازی گفت: این برای سومین بار است که بابت اشتباهات داوری ضربه می‌خوریم. در بازی با آلومینیوم اراک خطای بیرون محوطه جریمه را به ضرر ما گرفتند و در بازی با مس رفسنجان هم بازیکن حریف دو بار توپ را در محوطه جریمه خودشان لمس و حتی توپ را حمل کرد، ولی داور پنالتی نگرفت. در بازی با ذوب‌آهن نیز توپ به دست بازیکن حریف خورد و پنالتی صد درصد را برای ما نگرفتند.

وی ادامه داد: اگر در این سه بازی حداقل چهار امتیاز می‌گرفتیم الان در رده نهم بودیم، ولی متأسفانه با این اشتباهات فاحش و تأثیرگذار حق تیم ما خورده شده است. ما تیمی نیستیم که اهل شلوغ‌کاری و انجام دادن برخی کارها باشیم و جالب اینجاست که هر چقدر سکوت می‌کنیم این اشتباهات بیشتر می‌شوند. آقای خورشیدی جزو داوران خوب ایران است، ولی این اشتباه از سوی ایشان واقعاً عجیب بود.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه آنها جزو کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند، تصریح کرد: تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم است. آنها واقعاً چه گناهی کرده‌اند که اینطور حق تیم‌شان خورده می‌شود؟ این قضاوت‌های اشتباه خیلی به تیم ما ضرر زد و هیچکس هم پاسخگو نیست.

عشوری در مورد بازی بعدی تیمش برابر تراکتور آنهم در حالیکه وی به همراه فراز کمالوند با مشکلات و حاشیه‌های زیادی از این تیم جدا شدند، تصریح کرد: هواداران واقعی تراکتور برای من قابل احترام و عزیز هستند و زمانی که قبل از شروع فصل از این تیم جدا شدیم بعضی‌ها مرا مقصر دانستند، ولی من حرف‌هایم را زدم و واقعیت‌ها را گفتم. حالا هم می‌گویم که آنها برای من قابل احترام هستند. ما بازی سختی داریم، ولی با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا در تبریز به برد برسیم و هدف‌مان گرفتن سه امتیاز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.