کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس باشگاه بارسلونا به هواداران این تیم وعده داد که با خرید بازیکنان جدید در پنجره بعدی نقل و انتقالات به بهبود اوضاع آبی‌و‌اناری‌ها کمک کند.

رئیس باشگاه بارسلونا به هواداران این تیم وعده داد که با خرید بازیکنان جدید در پنجره بعدی نقل و انتقالات به بهبود اوضاع آبی‌و‌اناری‌ها کمک کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا شب گذشته (جمعه) در یک پیام ویدئویی، وعده‌های امیدوار کننده‌ای با هواداران این تیم داشت. او ابتدا اعلام کرد که او دیگر مدیران باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا در ماه ژانویه با خرید بازیکنان جدید تیم را تقویت کنند و در بخشی دیگر از صحبت‌هایش خواهان اتحاد میان اعضا و هواداران باشگاه شد.

لاپورتا در این پیام ۳۶ ثانیه‌ای که روی سکوهای ورزشگاه نوکمپ ضبط و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، خطاب به هواداران بارسلونا که از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ناراحت هستند، گفت: من هم مانند شما از بابت حذف تیم از لیگ قهرمانان ناراحتم. همه ما موافقیم که تیم نیاز دارد تقویت شود. مشکل این است که قراردادهای فعلی ما با بازیکنان دارای چنان ارقام بالایی است که دست ما را برای پرداخت حقوق به بازیکنان جدید می‌بندد. ما در جستجوی فرمولی جدید برای تقویت تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستیم و تا الان هم تمام تلاش‌مان را انجام داده‌ایم و باز هم ادامه می‌دهیم.

لاپورتا در پایان اظهار داشت: اکنون من از شما هواداران می‌خواهم که همگی برای کمک به باشگاه و گذر از این مقطع متحد باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.