کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سه بازی سنگین و حساس با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال از هفته نهم لیگ برتر گفت: به مرحله ای رسیده ایم که سخت ترین دوره نیم فصل اول را پشت سر بگذاریم، سه دیدار سخت در هفته های آینده برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان خواهیم داشت که می تواند فشار خوبی به ما وارد کند. امیدوارم بچه های ما لیاقتشان را نشان بدهند و از پس بازی های سخت بر بیاییم.

وی تاکید کرد: فردا با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی بوده، نفرات خوبی دارد و یکی از بهترین برندهای ایران محسوب می شود. امیدوارم بازی فنی بشود که تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی پیکان تهران در مورد فشارهایی که به داوری ها وارد شده است، تصریح کرد: من در یکی، دو هفته اخیر دیدم که مصاحبه های زیادی علیه داوری صورت می گیرد، فشار زیادی روی داوران به وجود آمده است. کمیته داوران با انتخاب داور خوب این شائبه را گرفته است. با دیدن اسم داور فردا خوشحال شدم. امیدوارم داور به گونه ای سوت بزند که هیچ تیمی متضرر نشود.

حسینی درباره اعتراضات فرهاد مجیدی به داور بازی قبل استقلال مقابل پرسپولیس و تاثیر آن روی بازی فردا با پیکان گفت: شرایط را برایمان سخت نمی کند. تمرکزمان روی کار خودمان است. انتظار دارم این فشار روی داور اثرگذار نباشد. اگر تیمی می خواهد فردا برنده باشد با قدرت فنی خودش باشد نه اینکه از داور امتیاز بگیرد. داوری که انتخاب شده است، داوری است که تحت تاثیر حواشی قرار نمی گیرد. امیدوارم فردا هر تیمی که بهتر بود روی اتفاقات فوتبالی نتیجه بگیرد.

وی در خصوص شرایط تیم استقلال و تساوی های پیاپی این تیم یادآور شد: در مورد استقلال نمی توانم صحبت کنم. آنها خودشان مربی خوبی دارند. تیم ما تیم جوانی است که سعی می کند از بازی های سخت یک فرصت درست کند. امیدوارم فردا یک بازی قدرتمند انجام بدهیم و اتفاقات فوتبالی به نفع ما رقم بخورد. در بازی با صنعت نفت زمین و زمان دست ما بود اما پیروز نشدیم. امیدوارم فردا امتیاز خوبی از بازی بگیریم.

سرمربی پیکان در خصوص نداشتن زمین اختصاصی و کیفیت پایین زمین ها که روی کار تیمش تاثیر می گذارد، گفت: صد درصد بی تاثیر نیست. داشتن زمین اختصاصی برای هر تیمی واجب است. فقط بحث پیکان نیست. هر تیمی که در لیگ برتر شرکت می کند باید زمین اختصاصی داشته باشد. این روی کیفیت کار بازیکنان ما بی تاثیر نیست.

به گفته حسینی، پیکان بازیکن مصدوم و محرومی برای بازی با استقلال ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.